אלעד גבאי וניקיטה רואקביצה חתמו בבית"ר ירושלים לעונה אחת



המגן הימני והקשר חתמו לעונה עם אופציה לעונה נוספת. גבאי ימלא את מקומו של שניר משען שנפצע. בית"ר שיחררה בסוף השבוע את הקשר הרומני ולאד מוראר

הצהובים ממשיכים להתחזק. בית"ר ירושלים החתימה היום(יום א') את המגן הימני אלעד גבאי לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, לאחר שהבינה כי פציעתו של שניר משען תשבית אותו לתקופה ארוכה. גבאי, ששיחק לאחרונה במכבי חיפה, לא קיבל הרבה דקות משחק, ובחיפה החליטו לוותר על שירותיו. המגן כבר היה במגעים עם ירושלים, אך הצדדים לא הצליחו להגיע לסיכום. מיד לאחר פציעתו של משען שמו של גבאי עלה שוב כאופציה, עד החתימה.
גם הקשר האוסטרלי-אוקראיני ניקיטה רואקביצה חתם בשורות המועדון לעונה עם אופציה לעונה נוספת. לשחקן יש עבר בליגה הגרמנית בהרטה ברלין ובמיינץ. בעונה האחרונה שיחק בסידני אוסטרליה.

ההחתמה של הקשר הגיעה בעקבות שחרורו של הקשר ולאד מוראר מהקבוצה, לאחר שלא הציג אישורים רפואיים לגבי כשירותו. הרומני סובל מפציעה בשרירי הבטן, ולא השתתף באף משחק של הקבוצה מאז נחת בארץ. מוראר עבר סדרה של טיפולים ברומניה, אך חזר ללא האישורים הרפואיים. בבית"ר ירושלים לא הסכימו לאפשר לשחקן להתאמן, ולאחר סאגה שארכה חודשיים, שלחה מכתב לשחקן בו היא מודיעה לו על שיחרורו.
חלון ההעברות נסגר ב-8 בספטמבר, לכן הצהובים חייבים לקבל החלטה בימים הקרובים לגבי אחד מהשחקנים.
תומנה באדיבות Flash 90.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה