סטריטגול בנימין 2015



השבוע התקיים בפעם הראשונה סטריטגול בנימין בכדורגל, מתחם הספורט בעופרה משך אליו לאורך היום ילדים ובני נוער רבים ובני משפחותיהם שנהנו מחוויית הכדורגל

נקודת השיא של סטריטגול  בנימין הייתה משחק ראווה בהשתתפות עידן טל שנערך באולם הספורט מרכזי של עפרה. קבוצתו של טל, איתו שיתפו פעולה סגן ראש מועצת בנימין ישראל גנץ ומנהל מחלקת הספורט בבנימין זאב המאיר גברו בתום משחק דרמטי על נבחרת כוכבי בנימין 2:3 משער ניצחון של גנץ. כמו כן העביר טל סדנת כדורגל לילדי בנימין שכללה אימון ראווה ושיחה מקצועית על מצוינת בספורט. טל,שגדל בבנימין בישוב אדם העניק לילדים טיפים מקצועיים דרך סיפור חייו ומעבר על נקודות מרכזיות בקריירה שלו.

סטריטגול בנימין ה-1 שהופקעל ידי מחלקת הספורט בנימין נערך במסגרת פרויקט "לא לדאוגוסט" של משרד התרבות והספורט ובחסות הטוטו. מטה בנימין נבחרה להיות חלק מהפרויקט הייחודי במסגרתו קיימו מחלקות התרבות והספורט של בנימין  פעילויות רבות ואטרקטיביות  לכל המשפחה בכל רחבי המועצה  ובחינם.

בנוסף,במסגרת סטריטגול בנימין, נערך הפנינג ספורטיבי לכל המשפחה,שכלל דוכנים ופעילויות לכל המשפחה. בהפנינג השום דגש מיוחד על ספורט ובריאות עם דוכני בריאות שבה  בוצעו מדידות משקל, בדיקת אחוזי שומן ושיחות עם תזונאית מומחית, וכן מתנפחים אתגריים ותחרותיים,שולחנות משחק,עמדות אינטראקטיביות, נופש פעיל ג'ימבורי ועוד .

עידן טל: "שמחתי להיות חלק מאירוע כדורגל חגיגי וחוויתי שמחזק בקרב בני הנוער והילדים את החשיבות של הספורט ככלל ושל הכדורגל בפרט.החינוך לניהול אורח חיים בריא ולספורט צריך להתחיל מהגיל צעיר ואני שמח שבבנימין פועלים לקידום נושא חשוב זה. לראות את התשוקה הרבה של הילדים לכדורגל בבנימין זה בהחלט היה משהו שמחמם את הלב ופשוט נהניתי מכל רגע".

תמונות : מחלקת הספורט בנימין


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה