אלי דסה ושלומי אזולאי חתמו במכבי ת"א



הצהובה הירושלמית הודיעה כי השחקנים יחתמו במכבי ת"א, שווי העסקה כ-7 מיליון שקלים. בית"ר: "מכירת השחקנים הייתה בלתי נמנעת"

בית"ר ירושלים נפרדה באופן רשמי משני שחקניה אלי דסה ושלומי אזולאי, שעברו למכבי תל אביב. השניים יחתמו במכבי ת"א, שתשלם עבורם 7.5 מיליון שקל. דסה צפוי להרוויח כ-230 אלף יורו בחוזה שיכלול שכר בסיס של כ-170 אלף יורו ו-1,000 יורו לנקודה. אזולאי צפוי להרוויח כ-200 אלף יורו, בחוזה שיכלול שכר בסיס של כ-140 אלף יורו, ו-1,000 יורו לנקודה.
 
בהודעה הרשמית של הקבוצה הירושלמית נכתב "אלי דסה ושלומי אזולאי עזבו את המועדון וישחקו במכבי תל אביב. מועדון הכדורגל בית״ר ירושלים מודה לשניים ומאחל להם בהצלחה. חשוב להבהיר, השניים רצו לעזוב ולהתקדם מקצועית (השתתפות במפעלים אירופים), וכלכלית. בעקבות הנזקים הכלכליים  הנאמדים במיליוני שקלים, שנגרמו למועדון ע״י חלק מאוהדי הקבוצה בעונה הקודמת ובמוקדמות הליגה האירופית, מכירת השחקנים הייתה בלתי נמנעת וזאת לאחר שכל העול נפל לבד על כתפיו של אלי טביב. צריך להיכנס לפרופורציות, בכל העולם, במועדונים הגדולים ביותר נמכרים שחקנים ועוברים ממועדון אחד למשנהו. זה הזמן לחלק השפוי והאמיתי בקהל להראות תמיכה. מעבר לכך, לא ישוחררו שחקנים מהמועדון. אין ולא הייתה הצעה על אף שחקן וכאמור אין גם כוונה לשחרר. הבעלים עושה הכל על מנת לצרף שחקן או שניים אשר יתאימו לקבוצה מקצועית".


אלי דסה, "אני נרגש מאוד ושמח להגיע למועדון גדול כמו מכבי ת"א ואני מקווה להכנס למעגל ההצלחות של המועדון". שלומי אזולאי, הוסיף: ""אני שמח להצטרף למכבי, מועדון מעוטר שנמצא עם הפנים קדימה. חובת ההוכחה היא עלינו ונצטרך להציג את היכולת שלנו". 

תמונה: מתוך האתר הרשמי של מכבי ת"א 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה