קנס כבד לבית"ר ירושלים בעקבות אירועי שרלרואה: 95,000 יורו



בית"ר ירושלים נקנסה בעקבות אירועי שרלרואה: בנוסף לקנס הכספי, נענשה הקבוצה בסגירה חלקית של טדי במשחק אירופאי. אלי דסה ופאבלו דה לוקאס הורחקו משני משחקים במסגרת אירופאית. דראפיץ' בראיון לתוכנית "בדרך למגרש" ברדיו ירושלים: "בבית"ר ירושלים חודש וחצי זה כמו חצי עונה. התחזקנו תוך כדי תנועה"

בית"ר ירושלים נקנסה היום(יום ו') בעקבות אירועי שרלרואה: 95,000 יורו שעליהם לשלם תוך 90 יום, וסגירה אחד היציעים באצטדיון טדי במשחק אירופאי. בנוסף, השחקנים אלי דסה ופאבלו דה לוקאס הורחקו משני משחקים במסגרת האירופאית בעקבות העבירות שביצעו במשחק בשרלרואה.

 

בתוך כך, היום בתוכנית הספורט "בדרך למגרש" ברדיו ירושלים, התראיינו מאמן בית"ר ירושלים סלובודאן דראפיץ', ושחקן הקבוצה לירוי צעירי, והתייחסו לעונה הקרובה. דראפיץ': "בבית"ר ירושלים חודש וחצי זה כמו חצי עונה. השחקנים נראים טוב, כמה שחקנים פצועים חזרו אלינו. התחזקנו תוך כדי תנועה." לגבי החתמת בלם אמר המאמן: "אנחנו בתחילת הדרך רצינו בלם זר, אך עכשיו כל הבלמים כבר חתומים. נחכה לקבוצות שיפלו בצ'מפיונס, וירצו לשחרר כמה שחקנים, ואז נביא. טביב אמר לי לחפש בלמים, אבל אם לא נמצא בלם טוב, נקדם את כחילה. הבלמים הצעירים נגד הקזחים היו בסדר גמור, וגם צירפנו אליהם את ניסו קפילוטו." דראפיץ' התייחס גם לכושר הגופני של חניכיו: "כשבונים קבוצה צריך חודש ימים של חיזוק הכושר הגופני, ואנחנו התחלנו מוקדם והתחלנו בלחץ, קשה להכניס בחודש גם עבודה על כושר גופני, וגם עבודה טקטית". המאמן דיבר גם על איציק כהן ושאר שחקני הסגל שחוזרים מפציעות: "איציק כהן נראה טוב באימונים, והוריד כמה קילוגרמים, נגד שרלרואה הוא היה בסדר גמור. נראה איך אפשר לשלב אותו בחוד יחד עם דובב גבאי". "שׁלומי אזולאי חזר להתאמן רגיל. הוא לא בכושר גופני מלא. דה לוקאס בשבוע מנוחה, הוא יקבל טיפולים, ועד המשחק מול ב"ש הוא יהיה מוכן."

 

לירו צעירי: "סה"כ התחלנו טוב. במסע באירופה הצגנו יכולת טובה. בשרלרואה היו דברים שהסיתו את הפוקוס מכדורגל." על ריבוי הקשרים אמר הקשר: "אין לי בעיה עם תחרות, אני אתן את כל כולי לקבוצה. גם אם צריך לתת 20 דקות במשחק. כולם קשרים מצויינים." "בבית"ר ירושלים יש אווירה מדהימה. להגיע לטדי ולראות ככה את הקהל זה דבר שמוסיף לשחקן כדורגל."

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה