הערב ב-20:30 בשרלרואה : בית״ר ירושלים מול ה"הזברות"



מאמן הקבוצה סלובודאן דראפיץ': "למדנו את שרלרואה הכי טוב שיכולנו". אוהדי הצהובים הסתבכו בקטטה עם אוהדי שרלרואה. אין עצורים מצד אוהדי בית"ר

בית״ר ירושלים תתארח היום (יום ה׳) בשרלרואה למשחק הראשון במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופאית. הצהובים יודעים כי על מנת שיוכלו להגיע רגועים יותר למשחק הגומלין, המטרה היא להבקיע שער חוץ, ולא רק להסתגר.

 אירוע לא נעים חוו אוהדי בית"ר ירושלים כאשר יצאו מהמלון בו שוהים על מנת לשיר ולעודד, כשאז נתקלו באוהדי שרלרואה שבאו לתקוף אותם. במקום היו קללות ודחיפות, אך המשטרה הגיעה למקום והרגיעה את הרוחות. מאז אוהדי בית"ר זוכים לליווי צמוד מהמשטרה המקומית.

 

נחזור לכדורגל. מסתמן כי דראפיץ׳ יעלה עם אותו ההרכב שניצח את אורדבסי שימקנט במשחק הגומלין של הסיבוב הראשון. אלי דסה יפתח בצד ימין, עשאת חוללית ההגנה ישלימו טל כחילה, דניאל אסקלינג, ודושאן מאטוביץ׳. בקישור עדיין יש התלבטות בין דני פרדה לפאבלו דה לוקאס, אך כרגע נראה כי פרדה ימשיך לקבל את הקרדיט, לצדם של קלאודימיר פריירה, עומר אצילי, לירוי צעירי, ועומר נחמני. בחוד יפתח דובב גבאי, ובשער יתייצב בוריס קליימן. 

המאמן סלובודאן דראפיץ' התייחס למשחק במסיבת העיתונאים:
״שרלרואה קבוצה טובה, טובה מאיתנו אבל אני לא מתעסק בסיכויים ובהימורים. בסופו של דבר כל קבוצה עולה עם 11 שחקנים למגרש. למדנו את שרלרואה הכי טוב שיכולנו, למרות שהם עוד לא ערכו משחק רשמי אחד. אני חושב שעדיף שהמשחק השני ייערך בבית שלנו, בתקווה שאכן נעביר את ההכרעה לטדי״.

גם בלם הקבוצה טל כחילה התייחס: ״ברור שיהיה משחק קשה, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו, נעלה בכוונה לנצח, למרות שהכל תלוי באיך יתפתח המשחק״

מהקבוצה נמסר כי מכירת הכרטיסים לאוהדים הירושלמים עוד לא נעשתה. המכירה תעשה רק ביום המשחק בשעה 11:30 בבוקר בקופות האצטדיון, מאוחרי יציע אוהדי בית״ר. מחיר הכרטיס הוא 10 אירו.

העיר שרלרואה נמצאת 50 ק"מ מדרום לבירה בריסל ובעיר רבתי מתגוררים כחצי מיליון תושבים.

המשחק יתקיים באיצטדיון דו פיי שרלרואה שבו 15000 מקומות.כינויה של הקבוצה הוא ה"זברות"

 

בבית״ר ירושלים נרגעו לאחר בדיקה שעבר הקשר החדש ולאד מוראר. מן הבדיקה עולה כי לשחקן אין פגיעה בשרירי הבטן, אך השחקן סובל מגירוי באיזור שלפוחית השתן, והוא יטופל באנטיביוטיקה, ולאחר מכן יחזור לאימונים מלאים.

 

תמונה באדיבות דוברות בית״ר ירושלים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה