הפועל ירושלים תתמודד מול גלאטסראיי, ניז'ני נובגורוד, וולגוגרד ביורוקאפ



אלופת המדינה תפגוש גם את א.א.ק אתונה ונפטונאס. 4 הראשונות בבית יעפילו לשלב הבא. מנכ״ל הקבוצה גיא הראל: ״הגרלה קשה״. דני פרנקו: ״המטרה היא לעלות לשלב הבא״

לאחר נסיונותיה הכושלים של אלופת המדינה המכהנת להתקבל למפעל היורוליג, נקבעה היום(יום ה׳) יריבותיה במפעל השני בחשיבותו באירופה, היורוקאפ.

 

האדומים הוגרלו לבית יחד עם ניז׳ני נובגורוד, קראסני אוקטיבר וולגוגרד (רוסיה), גלאטאסריי(טורקיה), א.א.ק אתונה(יוון), ונפטונאס(ליטא).

ביורוקאפ משחקות 36 קבוצות שמחולקות ל-6 בתים של 6 קבוצות. 4 הראשונות מכל בית עולה לשלב הבא, כשאת 8 המקומות הנותרים יתפסו הקבוצות הנושרות מהיורוליג. בעונה הקודמת הפועל ירושלים כשלה במפעל לאחר שניצחה רק 2 משחקים מתוך 10.

מנכ״ל הקבוצה גיא הראל, התייחס לתוצאות ההגרלה: ״אין ספק שזו הגרלה קשה. בית עם 3 קבוצות ששיחקו השנה ביורוליג יחד עם קראסני מולה התמודדנו השנה וראינו את איכות הקבוצה, וא.א.ק אתונה שמשקיעה כסף על מנת לחזור להיות כח בכדורסל האירופי.יחד עם זאת, אנחנו עם שאיפות ברורות להצליח במפעל האירופי, ואני בטוח שעם השמות האטרקטיביים של הקבוצות שהוגרלו, הפיס ארנה יהיה כח משמעותי בהתקדמות הקבוצה ביורוקאפ.״

 

מאמן הקבוצה דני פרנקו התייחס גם הוא:״ ההגרלה איננה תוכנית כבקשתך. נלמד ונעקוב טחר בניית הקבוצות של היריבות שלנו, אבל ראשית חשוב שנעצב את עצמנו לקראת העונה הבא. בכל הגרלה המטרה של הפועל היא לעלות שלב, ואח״כ נעשה היערכות מחודשת״.

 

תמונה באדיבות Flash 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה