סלובודאן דראפיץ' יאמן את בית"ר ירושלים בעונה הבאה. משקיעים חדשים נמצאים במו״מ לרכישת הקבוצה



המאמן סיכם לעונה אחת, בזמן שראש עיריית ירושלים מצא משקיעים פוטנציאלים לרכישת הקבוצה. כרגע רק שמונה שחקנים חתומים במועדון

בית"ר ירושלים תחל ביום חמישי(11.6) את אימוניה לקראת משחקי מוקדמות הליגה האירופאית, כאשר מי שידריך את הצהובים הוא סלובודאן דראפיץ', שסיכם לעונה אחת במועדון. כזכור, אלי טביב וגיא לוי לא הצליחו להגיע לסיכום בנוגע להמשך דרכו של המאמן, כאשר המחלוקות נגעו גם לשכרו של המאמן, וגם להחלטות המקצועיות. הבעלים החליט בצעד מפתיע למנות את סלובודאן דראפיץ' במקומו. דראפיץ', אימן בשנתיים האחרונות את בית"ר ת"א/רמלה. גם שמו של אלישע לוי עלה כמועמד, אך בסופו של דבר דראפיץ' נבחר.
עם זאת, במועדון הצהוב עדיין לא רגועים, שכן לצד הסטטוס היוקרתי של השתתפות באירופה, עדיין קיים אי ודאות גדולה במועדון בנוגע לעתיד. לאחר שתי פגישות שקיים ראש העיר ירושלים ניר ברקת עם טביב בחודש האחרון, סוכם בין השניים לבחון אופציה של הכנסת בעלים חדשים במקומו של טביב. בפגישות הדגיש טביב כי במידה ולא יימצא רוכש, הוא מתכוון לשים את הקבוצה על המדף תוך ניהול תקציב רזה עד למכירתה. 
ברקת איתר משקיעים חדשים לקבוצה, אשר העבירו ביום שישי האחרון באמצעות ברקת את הצעתם המכובדת לטביב, זאת כדי לסגור את העסקה עוד השבוע ולהעביר לבעלותו את הקבוצה, זאת ללא צורך לשים אותה "על המדף".
טביב נעתר לבקשת ברקת לאפשר למשקיעים הפוטנציאלים כשבוע ימים לגבש את הצעתם.
המשקיעים שאיתר ברקת גיבשו הצעת רכישה בהתאם למתווה המסוכם, תוך הבהרות שבכוונתם להשקיע משאבים משמעותיים בכל שנה ולשדרג את המועדון באופן ניכר, זאת בנוסף ללקיחת אחריות וכיסוי החובות הקיימים בפועל בהיקפים של כ 12 מיליוני שקלים, בתוספת תשלום לטביב של עשרה מיליוני שקלים עבור הקבוצה.
ראש העיר ימשיך ויפעל לקדם את בית"ר ירושלים, ומצפה שגם טביב ושאר הנוגעים לעניין ישימו את טובת בית"ר לנגד עיניהם על פני שיקולים פיננסים כאלה או אחרים. 

כתוצאה מהעיכוב, סגל השחקנים של הירושלמים לא מלא, שכן רק 8 שחקנים חתומים: אלי דסה, שלומי אזולאי, טל כחילה, איציק כהן, לידור כהן, עומר אצילי, בוריס קליימן, סתיו שושן. דסה ואזולאי יעדרו מאימון הפתיחה עקב זימונם לסגל הנבחרת הבוגרת לקראת המשחק מול בוסניה. קליימן ואצילי נמצאים בחופשה, וגם הם יעדרו במפתיחת האימונים. במועדון יודעים כי מועד רישום סגל השחקנים למוקדמות הליגה האירופאית מסתיים ב-15 ביוני, ועל כן מד הלחץ עולה ככל שעוברים הימים.
 
תמונה האדיבות Flash 90.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה