חמוץ מתוק: בית"ר ירושלים סיימה עונה מצויינת עם הפסד 4:0 להפועל ב"ש



הצהובים הפסידו בוסרמיל. סוארס, גבאי, מליקסון וגורדונה כבשו.

בית"ר ירושלים והפועל ב"ש התמודדו היום(שבת) זו מול זו במשחק במסגרת המחזור ה-36 והאחרון של ליגת העל בכדורגל. לשתי הקבוצות המשחק היה חסר חשיבות, שכן שתיהן הבטיחו את מקומן בין הקבוצות שישחקו במוקדמות הליגה האירופית. הפועל ב"ש סיימה עונה טובה במקום השלישי, ובית"ר ירושלים סיימה מקום אחד מתחתיה. לפני תחילת המשחק ערכה ב"ש טקס פרידה ממאמנה היוצא אלישע לוי. את מקומו של אלישע לוי בעונה הבאה יתפוס ברק בכר, שאימן בקריית שמונה והביא אותה עד למקום השני. בית"ר ירושלים עלתה למשחק עם הרכב מעט שונה ממה שהייתה רגילה העונה. בשער פתח בן רהב, ובחוליית ההגנה פתחו תומר ירוחם וסזאר ארסו, שלא פתחו במשחק הקודם מול מכבי ת"א. בקישור פתחו דני פרדה ואור ועקנין לצידו של אופיר קריאף, ובחוד פתח איציק כהן. 

 

מהלך המשחק: בדקה ה-20 חנן ממן בעט כדור חופשי מעל משקוף השער של ב"ש. בדקה ה-30 מטוביץ' ניסה להבקיע לאחר מסירה טוב של דני פרדה, אך המגן בעט לגופו של השוער האדום. בדקה ה-31 בוזגלו סיים מתפרצת עם בעיטה לשער, אך בן רהב הדף לקרן. בוזגלו היה גם זה שהרים את הקרן, מליקסון הוריד לסוארס שכבש, 1:0 לב"ש. בדקה ה-39 ב"ש זכתה בפנדל, לאחר שכחילה הכשיל את בוזגלו ברחבה. דובב גבאי בעט מהנקודה הלבנה, וכבש. 2:0 לב"ש. בדקה ה-56 מליקסון העלה את ב"ש לאחר דאבל פס עם סיראז' נסאר. 3:0 לאדומים. בדקה ה-64, גורדונה היה אחראי על הדער היפה במשחק, כשכבש מרחוק לחיבורים של בן רהב. 4:0 לב"ש. התוצאה נשמה עד הסיום.

 

בית"ר ירושלים תצא לחופשה קצרה, אך תחזור לאימונים כבר ב-11 ביוני, זאת על מנת להתכונן למשחקי הסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית, שייערכו ב-2 ביולי. בקבוצה מקווים כי אלי טביב יודיע על המשך דרכו במועדון במהרה, על מנת שיוכלו להכין את הקבוצה כמה שיותר מהר למשחק הראשון.

 

תמונה באדיבות Flash 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה