לראשונה בירושלים: אליפות ישראל הפתוחה בהתעמלות



עיריית ירושלים ואיגוד ההתעמלות בישראל יקיימו לראשונה את אליפות ישראל הפתוחה בירושלים. האליפות תיפתח היום (ד'), בהיכל הספורט מלחה ירושלים. הכניסה לתחרויות ללא תשלום

למעלה מ-120 מתעמלים מתעמלות מאגודות שונות ברחבי הארץ ובתוכם כל בכירי ענף ההתעמלות בישראל ומספר ספורטאי עילית שהוזמנו מחו"ל יתחרו באליפות, ב-5 ענפים בולטים ופופולאריים אשר תופסים תאוצה בארץ ובעולם: התעמלות מכשירים, התעמלות אומנותית, אירובי, טרמפולינה ואקרובטיקה. זו גם תהייה הפעם הראשונה בענף ההתעמלות, שאליפות ישראל תרכז את התחרויות של כלל ענפי ההתעמלות לאליפות אחת.

בין המתעמלים הבולטים יופיעו אלכס שטילוב, אלוף אירופה בהתעמלות מכשירים ובעל מדליות מאליפות עולם, נבחרת ההתעמלות האומנותית שזכתה בתואר סגנית אלופת עולם, נטע ריבקין, המתעמלת האולימפית האומנותית הבכירה בישראל, מריו מוזנק אלוף עולם במתח מקרואטיה, אולג וארונייב אלוף עולם במקבילים מאוקראינה ואודה פיליפ אלוף עולם על סוס הסמוכות מקרואטיה.

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת ציין : " ירושלים שמחה ומתכבדת לארח לראשונה את אליפות ישראל בהתעמלות. כעיר הבירה וכעיר בעלת מסורת ספורטיבית מפוארת, ירושלים היא הבמה הראויה לאירוח אירועי הספורט הגדולים בישראל – אליפויות ארציות, אליפויות בין-לאומיות בהשתתפות נבחרות ישראל וכן תחרויות ואירועי ספורט בסדרי גודל בין-לאומיים. אך טבעי ומתבקש שאליפות ישראל בהתעמלות תתקיים בירושלים, ואנו מברכים על כך.

התברכנו בישראל במתעמלים ובספורטאים מצטיינים בתחומם – חלקם אף אלופי עולם ואין לי ספק כי אליפות ישראל בהתעמלות בירושלים עתידה להיות אירוע מרתק, מרשים ומעורר גאווה לאומית". 

אופיר פז- פינס, יו״ר איגוד ההתעמלות בישראל :"אני רואה בהחלטה להעלות לירושלים לשבוע אחד את כל הענפים, כהחלטה מערכתית אסטרטגית של איגוד ההתעמלות כולו .החלטנו לרכז את כל ענפי ההתעמלות יחד גם כדי להפגין את כל העוצמה של הענף וגם להעניק חוויה של ספורט. זו תהיה חוויה לכל הצופים. אפשר להגיד בפה מלא שמי שיגיע לאליפות ישראל הפתוחה, יזכה לראות את המתעמלים והמתעמלות ברמה העולמית הגבוהה ביותר. מי שמביט על השנה וחצי האחרונות רואה קפיצת מדרגה מדהימה של הענף בכל התחומים, וזה כמובן בא לידי ביטוי גם בהשגים ובתוצאות. כמעט כל שבוע המתעמלים שלנו זוכים במדליות במגוון תחרויות, וכמובן שגולת הכותרת היתה מדלית הכסף של נבחרת ההתעמלות האומנותית. הזכיה האחרונה של נבחרת הג׳וניור במדליה באליפות אירופה מוכיחה שגם העתיד נראה מצוין״.

אלכס שטילוב:"מרגש מאוד שאליפות ישראל תיערך בעיר הבירה. זו הפעם הראשונה שהאליפות תתקיים בירושלים ושריכזו את כל ענפי ההתעמלות לאליפות משותפת אחת. צפוי אירוע גדול ואנחנו מחכים כבר להתחרות”.

נטע ריבקין: "זה מאוד מיוחד, ואני בטוחה שמאוד נהנה. גם מהאווירה באולם, גם מהאווירה המיוחדת של ירושלים, שלא רגילה לארח תחרויות התעמלות בדרך כלל. אני מאוד אוהבת להופיע בבית, בישראל, מול הקהל הביתי, וזו התרגשות מסוג אחר".

האירוע מופק על ידי איגוד ההתעמלות בישראל ועיריית ירושלים. שותפים לאירוע משרד התרבות והספורט והמועצה להסדר הימורים בטוטו .

לו"ז מתכונן לשלושת ימי האליפות:

יום רביעי ט"ז בסיון  03.06.15

17:00-19:30 תחרות מכשירים בנות וטרמפולינה

יום חמישי י"ז סיון 04.06.15

17:00-17:30 קבלת פנים וטקס מרכזי במעמד מר ניר ברקת  ראש העיר ירושלים ומר אופיר פז-פינס יו"ר איגוד ההתעמלות בישראל

17:30-19:30 תחרויות מכשירים בנים ואקרובאטיקה 

יום שישי י"ח בסיון 05.06.15

09:00-17:30 תחרויות התעמלות אומנותית והתעמלות אירובית

הכניסה חופשית

בתמונה: אלכס שטילוב, קרדיט צילום : באדיבות איגוד ההתעמלות

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה