עונש כבד לבית"ר ירושלים: הפחתת 2 נקודות, וסגירת היציע המזרחי למשחק אחד



הקבוצה הירושלמית משלמת את המחיר על קריאות הקהל לכיוונו של אחמד עאבד, בית"ר: "בית הדין הוכיח בפעם המי יודע כמה כי החלטותיו אינן קשורות למציאות"

בית הדין הורה היום (ה') על הורדת 2 נקודות ממאזנה של בית"ר ירושלים, וסגירת היציע המזרחי למשחק אחד, בעקבות הקריאות הגזעניות של קהל בית"ר ירושלים לעברו של אחמד עאבד מקריית שמונה. כזכור במוצ"ש האחרון אירחה בית"ר ירושלים את עירוני קריית שמונה בטדי. הצהובים הפסידו 0:1 משער של אחמד עאבד, שמיד לאחר השער סימן לקהל תנועת שקט, לאחר שאלה קיללו אותו במהלך המשחק.

הדיון בעניין זה התקיים אתמול בבית הדין, והיום כאמור נגזר דינה של בית"ר ירושלים.

בעקבות הפחתת 2 הנקודות, הצהובים ירדו למקום החמישי, כשבמאזנם 43 נקודות, אותו מספר נקודות כמו מכבי חיפה, שמחזיקה ביחס שערים טוב יותר.

מבית"ר ירושלים נמסר: "אנחנו בהלם מוחלט. בית הדין הוכיח בפעם המי יודע כמה כי החלטותיו אינן קשורות למציאות, וכי אין תמיכה כלל לאלו הנלחמים באלימות ובגזענות. התחושה היא שבית הדין מעוניין למחוק את בית״ר ירושלים למרות המלחמה של המועדון באלימות ובגזענות. כנראה שישנם בעלי אינטרסים הרוצים לראות את מכבי חיפה משתתפת במפעל אירופי, ולא אותנו מתוך שנאה יוקדת לבית״ר. היכן הייתה השוויוניות כאשר אלי דסה ספג קריאות גזעניות בב״ש ומול ק״ש?!?! היכן הייתה מדיניות היד הקשה באירועי הדרבי התל-אביבי, היכן היו דייני בית הדין כשהושלכו מוטות אשר יכלו לפגוע בחיי אדם מיציעי מכבי חיפה לעבר שחקן מכבי תל אביב. העונש שאינו מידתי כלל הוא מתן פרס לשחקן קרית שמונה על התגרות והתססה, ולחלק בקהל אשר מטרתו לפגוע ולהרוס. חבל שבמצב רגיש ועדין כ״כ העונה תוכרע על השולחן הירוק ולא על המגרש. אין ערך ספורטיבי למשחקים. מוטב שלא להופיע כלל למשחקים הבאים ושמכבי חיפה יקבלו באופן אוטומטי את הכרטיס לאירופה. אנחנו נערער על העונש ועם זאת, אנו קוראים לכל מי שהמועדון יקר ללבו, להגיע ביום ראשון לטדי ולהראות את הכוח של המועדון באהבה ובאחדות שלו. מה אשמים בעלי המועדון, עובדיו ושחקני הקבוצה שעמלים כ״כ קשה כדי להצליח, וכל זאת בגלל קבוצת אוהדים שמקומה אינו במגרש הכדורגל. יש משטרה ורשות שופטת שיתגייסו גם הם למלחמה הזאת. החלטת בית הדין היא תעודת עניות להגיון ולקול השפוי ומתן גושפנקא לאלו שאמורים להיות מטופלים בידי רשויות החוק."

מעמותת אוהדי בית"ר נמסר בתגובה: "עמותת אוהדי ביתר מצרה ומאוכזבת מהעונש הכבד שהשית היום בית הדין של ההתאחדות לכדורגל. עונש זה פוגע הלכה למעשה במאבקה של הקבוצה על מקום באירופה. חבל שבית הדין אינו שם ליבו לטיפול בקומץ, ומטיל עונשים ללא אבחנה אשר יש בהם בכדי למוטט מועדון מהמפוארים בכדורגל הישראלי. בתוך כך עמותת האוהדים תשלב ידיה יחד עם המועדון, מנהליו, בעליו אלי טביב והקהל העצום והטוב של ביתר בניסיון להילחם ולמגר את הגזענות מביתר ולהוקיע אותה מקרבנו." 
 

 
 
תמונה באדיבות Flash 90.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה