בית"ר ירושלים הפסידה 1:0 לקריית שמונה בטדי



הצהובים מציינים משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון. אחמד עאבד כבש את שער הניצחון לטובת האורחת

בית"ר ירושלים הפסידה הערב(מוצ"ש) לעירוני קריית שמונה 1:0 במשחק במסגרת המחזור ה-32 של ליגת העל. הירושלמים חזרו לארח בטדי, לאחר שאת משחקי הבית האחרונים שלהם אירחו באיצטדיונים אחרים, בשל עונשי הרדיוס שספגו. ככל הנראה הצהובים יצטרכו לבקר שוב בועדת המשמעת, לאחר שלאורך כל המשחק, קיללו האוהדים הצהובים את אחמד עאבד. ירושלים פתחה את המשחק עם הרכב חסר מאוד. אלי דסה הפצוע לא נכלל בסגל, ואת מקומו בהרכב תפס תומר ירוחם. קריאף המשיך לשמש בתפקיד הבלם לצידו של טל כחילה, ובהתקפה פתחו ליביו אנטל ועומר נחמני, כאשר איציק כהן ולידור כהן פתחו על הספסל.

 

ההזדמנות הראשנה במשחק הגיעה מצד האורחים בלבן. בדקה ה-12 אחמד עאבד קיבל כדור גובה, אך נגח קרוב לקורה והחוצה. שלומי אזולאי היה הראשון שאיים על השער בצד הבית"רי. בעיטה שלו מרחוק בדקה ה-17 הלכה גבוה מעל השער. אחמד עאבד המשיך לאיים על השער הצהוב. בדקה ה-18 החלוץ נכנס עם הכדור לרחבה, ובחצי סיבוב בעט לידיים של קליימן. בדקה ה-34 ממן פרץ יפה מצד ימין, הגביה את הכדור לרחבה, ושלומי אזולאי נגח מרחוק לידיים של חיימוב. חנן ממן ניסה לכבוש בעצמו בדקה ה-43 לאחר מסירה של אזולאי, אך ממן בעט חלש וחיימוב לא התקשה לאסוף את הכדור. קריית שמונה הגיעה להזדמנות מצויינת בדקה ה-52. קהת נגח כדור קרן לראשו של פנקה, שנגח מעל המשקוף. לאחר 2 דקות ירוחם ניסה בעיטה לשער של חיימוב, שקלט את הכדור די בקלות. רועי קהת קיבל כדור לרגל בדקה ה- 61, אך בעיטת היעף שלו עפה מעל השער. לאחר דקה אנטל הגיע להזדמנות מהצד השני, אך הכדור שרק ליד העמוד של חיימוב. בדקה ה-83, אחמד עאבד עם בעיטה חופשית אדירה, העלה את האורחים ל- 1:0 בטדי. מיד לאחר השער, סימן עאבד לאוהדים בטדי תנועת "שקט", לאחר שלאורך כל המשחק הקהל קילל את השחקן. חלק משחקני בית"ר לא אהבו את המחווה של השחקן האורח, ובמקום התפתחה מהומה גדולה. עמוק בתוך תוספת הזמן, בית"ר קיבלה כדור חופשי, פריירה הרים מהצד, וכחילה נגח פנימה, אך השער נפסל כי הבלם היה בעמדת נבדל. 1:0 לקריית שמונה בסיום המשחק.

 

גיא לוי אמר בסיום: "אני חשוב שאנחנו יכולים לשחק יותר טוב אבל הבחורים עשו את המקסימום. המאבק ימשך. לא איימנו מספיק על השער, צריך למצוא את הסיבה, למצוא פתרונות, ונחזור לנצח. קיימת שחיקה גדולה אצל השחקנים, יש עליהם עומסים גדולים מאוד." כשנשאל לגבי המקרה בין אחמד עאבד לקהל, לא התייחס המאמן למקרה וביקש לעבור לשאלה הבאה.

 

כעת בית"ר ירושלים במקום הרביעי עם 45 נקודות, אך היא יכולה לאבד את המקום הרביעי, במידה וחיפה(42) שמחזיקה ביחס שערים טוב יותר, תנצח ביום שני את מכבי ת"א. במזחור הבא יארחו הצהובים את מכבי חיפה בטדי, במשחק חשוב מאוד כחלק מהמאבק על המקום הרביעי, שכנראה יוביל לאירופה.

 

תמונה באדיבות Flash 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה