הפועל קטמון שבה לליגה הלאומית



לאחר עונה אחת בליגה א׳, האדומים חזרו לליגת המשנה לאחר שניצחו את צור שלום, וניצלו מעידה של עירוני נשר. ניצחונות גם להפועל ירושלים ובית״ר נורדיה

הפועל קטמון הבטיחה היום(יום ו׳) את עלייתה לליגה הלאומית, לאחר שדרסה את מכבי צור שלום בתוצאה 1:6, במשחק במסגרת המחזור ה-29 של ליגה א׳ צפון. אמנם המשחק היה חד צדדי לחלוטין, אך קטמון נלחמה בשיניה כל העונה, במאבק עם עירוני נשר והפועל הרצליה. הפועל הרצליה יצאה מהמירוץ בשבוע שעבר, אך לעירוני נשר היה עוד סיכוי קלוש לעלות ליגה במחזור האחרון. נשר התארחה אצל בית שאן, והפסידה 1:0, ותוצאה זו יחד עם התוצאה בצור שלום, חיסלו את סיכוייה להעפיל לליגת המשנה. קטמון ניצלה את ההפסד של עירוני נשר, ולא השאירה למכבי צור שלום סיכוי. עוז צבאג כבש ראשון כבר בדקה ה-9, ו-6 דקות לאחר מכן שחר בלילתי הכפיל. גולן חרמון כבש את השער השלישי בדקה ה-28, ולאחר 4 דקות בלבד ניסן רביבו צימק בפנדל. 3:1 לקטמון במחצית. מיכאל קירטבה כבש לאחר 9 דקות מפתיחת המחצית השנייה, ו-9 דקות נוספות לאחר מכן עוז צבאג השלים צמד. 5 דקות לסיום אוריאן יעקב כבש את השער שחתם את תוצאת המשחק. 6:1 להפועל קטמון בדרך לליגה הלאומית. במחזוור הבא הפועל קטמון תארח את עירוני קריית אתא בטדי, במשחק שיהיה בעצם חגיגה גדולה באדום.

 

אחת הקבוצות שהפועל קטמון תפגוש בעונה הבאה בליגה הלאומית היא הפועל ירושלים, שניצחה אף היא היום את הפועל טבריה בתוצאה 2:0, במשחק במסגרת המחזור ה-33 בפלייאוף התחתון של הליגה הלאומית. גיא כהן כבש את השער הראשון בדקה ה-35, ועדי סופר הכפיל בדקה ה-74 בבעיטה חופשית מצויינת. בעקבות הניצחון הפועל ירושלים עולה זמנית לראש טבלת הפלייאוף התחתון, כאשר במאזנה 44 נקודות. במחזור הבא היא תצא למשחק חוץ נגד עירוני רמת השרון.

 

במשחק נוסף שנערך היום ניצחה בית״ר נורדיה את הפועל עירוני גדרה 2:3, במסגרת המחזור ה-23 של ליגה ג׳ מרכז. נורידה כבשה ראשונה בדקה ה-20 מרגליו של אלעד אברמסון. גדרה השוותה בדקה ה-62 מרגליו של אבישי צגהון. בדקה ה-69 אביתר ברוכיאן כבש את השני של הצהובים, אך בדקה ה-82 גדרה העיקשת השוותה בפעם השנייה במשחק. הפעם היה זה ברק חגובה שכבש. בדקה ה-87, אביתר ברוכיאן  כבש מהנקודה הלבנה, השלים צמד, וקבע את תוצאת המשחק. 3:2 לנורדיה בסיום. הצהובים הצליחו לצמק את הפער ממודיעין שנמצאת במקום השני, לאחר שהאחרונה סיימה את משחקה בתיקו. כעת נורדיה במקום השלישי עם 52 נקודות, והיא רחוקה רק 5 נקודות ממודיעין במקום השני. במחזור הבא תארח נורדיה את הפועל אורטודוקסים יפו.

 

תמונה באדיבות Flash 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה