הפסד להפועל ירושלים, ניצחון חשוב לקטמון



נציגת הלאומית הפסידה להפועל נצרת עילית. קטמון פתחה פער בצמרת טבלת ליגה א׳. ליגה ג׳ מרכז: ניצחון לבית״ר נורדיה

היום(יום ו׳) יצאה הפועל ירושלים למשחק חוץ מול הפועל נצרת עילית במסגרת המחזור ה-32 של הליגה הלאומית. האדומים הפסידו 0:1 משער של יניב דרעי בדקה ה-59. הפועל כעת ממוקמת עשירית(שנייה בפלייאוף התחתון) עם 41 נקודות. המרחק בינה לבין הפועל נצרת עילית שנמצאת במקום ה-14, עומד על 5 נקודות בלבד. במחזור הבא תארח הפועל את עירוני טבריה בטדי.

 

הפועל קטמון שיחקה אף היא היום, כשאירחה את מכבי סקציה מעלות תרשיחא בטדי במסגרת המחזור ה-28 של ליגה א׳ צפון. האורחים שממוקמים במקום ה-9 כבשו ראשונים מרגליו של רונן פלח בדקה ה-9. קטמון לא הצליחה להשוות במהלך המחצית הראשונה, אך 16 דקות מפתיחת המחצית השנייה, מיכאל קירטיבה הרגיע את הקהל האדום והשווה את התוצאה. לאחר 6 דקות עוז צבאג העלה את הירושלמים ליתרון, ולאחר 3 דקות בלבד ליעד עובד קבע את תוצאת המשחק, 3:1 לקטמון בסיום. בזכות הניצחון האדומים ממשיכים להוביל את הליגה, עם 63 נקודות במאזנם. במקום השני בהפרש של שלוש נקודות מהמוליכה, ממוקמת עירוני נשר שהביסה את אום אל פאחם. הפועל הרצליה הפסידה להפועל בית שאן וירדה למקום השלישי, כשהיא במרחק של 5 נקודות מקטמון. במחזור הבא הפועל קטמון תצא למשחק חוץ נגד מכבי צור שלום.

 

במשחק נוסף שנערך היום ניצחה בית״ר נורדיה את הפועל רמלה 0:9 במגרשה של רחובות, במסגרת המחזור ה-22 של ליגה ג׳ מרכז. עוז אריאל כבש ראשון בדקה ה-32, לפני שאלעד אברמסון כבש רביעייה בדקות 43, 52, 56, ו-58. אביתר ברוכיאן כבש בדקה ה-72 את הראשון שלו במשחק, יוסי ועקנין כבש בדקה ה-77, וברוכיאן השלים צמד בדקה ה-84. נורדיה במקום השלישי עם 49 נקודות, אך היא לא הצליחה לצמק את הפער מחולון ומודיעין שניצחו גם הן. הפער בין הצהובים למודיעין שבמקום השני עומד על 7 נקודות, ומחולון 13 נקודות. במחזור הבא תארח נורדיה את עירוני גדרה.

 

תמונה באדיבות Flash 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה