ניצחון רביעי ברציפות לבית״ר ירושלים: 0:2 על עירוני קריית שמונה



ליביו אנטל כבש צמד, והצהובים צימקו את הפער מהצפונים ל-4 נקודות. ליגה א׳ צפון: ניצחון לקטמון מול מג׳דל כרום

מהלך המשחק: שלומי אזולאי היה הראשון שאיים לשער בדקה ה-11. בעיטה שלו מ-30 מטר נהדפה ע״י חיימוב. בדקה ה-16 ליביו אנטל השתלט על כדור אבוד, לידור כהן השאיר לו את הכדור, ואנטל בעט כדור טוב שנעצר ע״י חיימוב לקרן. את אותה בעיטת קרן ארסו נגח החוצה. בדקה ה-18 השער הראשון נכנס. אצילי מצא את אנטל המצויין שניער מעליו 2 שחקנים, ועמד לבד מול חיימוב שהיה חסר אונים אל מול הבעיטה של החלוץ. 1:0 לצהובים. בדקה ה-22 קריית שמונה הגיעה להזדמנות הראשונה. מזרחי הרים כדור מצד ימין, ואחמד עבד נגח החוצה. בדקה ה-24 ק״ש איימה על השער שוב, כאשר קהת בעט החוצה לאחר כדור רוחב מצד ימין. לאחר 2 דקות בלבד אבוחצירה בעט כדור מסוכן לקורה. לא עברה דקה, ואנטל כבש את השני שלו ושל הירושלמים במשחק. החלוץ סידר לעצמו בעיטה נוחה מ-25 מטרים, וחיימוב רק ליטף את הכדור בדרך לשער. 2:0 לירושלים. חצי דקה בתוך המחצית השנייה, אבוחצירה קיבל כדור עם הגב לשער, הסתובב ובעט חלש. קליימן הסתדר עם האיום. בדקה ה-55 רוצ׳ט ניסה את מזלו מרחוק, אך קליימן הדף לקרן. בדקה ה-64 ליביו אנטל מסר כדור מצויין ללידור כהן, אך כהן לא הגיע לכדור ופספס הזדמנות ענקית. בדקה ה-68 שוב הצמד אנטל וכהן הגיע למצב כאשר הראשון בישל לשני כדור נהדר, אך כהן בעט לא מדוייק, וחיימוב הדף. רוצ׳ט ניסה לכבוש מהאוויר בדקה ה-75, אך קליימן קלט את הכדור. בדקה ה-78, רועי קהת צימק ל-2:1 בבעיטה עם העקב, לאחר הגבהה מצויינת של דלמוני. בדקה ה-90  וובה בראון איים על השאר, אך הכדור פגע בשחקני ההגנה של בית״ר ויצא לקרן. בדקה ה-92 חנן ממן יכול היה לסגור עניין, אך הכדור ברח לו מהרגליים והגיע לידיים של חיימוב. זאת גם הייתה ההזדמנות האחרונה במשחק. 2:1 לצהובים בסיום.

 

הניצחון של הצהובים קירב אותם לעירוני קריית שמונה בטבלה, והקבוצות ילחמו על המקום ה-3. הירושלמים כעת במקום ה-4 עם 43 נקודות, רק 4 נקודות מקריית שמונה, והמאבק ביניהן על המקום שמוביל לאירופה יהיה צמוד. במחזור הבא תפגוש בית״ר את מכבי חיפה בסמי עופר.

 

במשחק אחר שנערך במסגרת המחזור ה-25 של ליגה א׳ צפון, ניצחה הפועל קטמון את איחוד בני מג׳דל כרום 2:3. אבירם ברוכיאן כבש ראשון מפנדל בדקה ה-35. שתי דקות בלבד לאחר מכן, עומר סבע השווה את התוצאה. גולן חרמון החזיר את היתרון לאדומים דקה לסיום המחצית הראשונה. עוז צבאג הגדיל את היתרון בדקה ה-57, ובילאל סבע צמצם את התוצאה בדקה ה-78. 3:2 בסיום.  קטמון שומרת על המקום הראשון, כאשר במאזנה 56 נקודות, 2 נקודות יותר מהפועל הרצליה. במחזור הבא תארח קטמון את מכבי אום אל פאחם החלשה בטדי.

 

תמונה באדיבות Flash 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה