בית״ר ירושלים בפלייאוף העליון: 2-0 על הפועל רעננה



קלאודימיר פריירה ולידור כהן כבשו, ועזרו לקבוצה להעפיל לפלייאוף העליון לאחר 5 עונות

בית״ר ירושלים ניצחה הערב(מוצ״ש) את הפועל רעננה 2-0 במשחק במסגרת המחזור ה-26 של ליגת העל. המחזור האחרון של העונה הסדירה סיפק מפגשים מכריעים, שבסיומם הירושלמים העפילו למשחקי הפלייאוף העליון יחד עם מכבי חיפה, ומכבי פ״ת. הקבוצות מצטרפות למכבי ת״א, עירוני קריית שמונה, והפועל ב״ש שכבר הבטיחו את מקומן בפלייאוף בשלב מוקדם יותר העונה. בית״ר ירושלים פתחה את המשחק עם תומר ירוחם ואופיר קריאף, שפתחו על חשבונם של אלי דסה ושלומי אזולאי המוצהבים. לידור כהן, עומר אצילי, וליביו אנטל פתחו גם הם בקישור, כאשר איציק כהן פתח כחלוץ בודד בחוד ההתקפה הירושלמית.

 

מהלך המשחק: בדקה ה-20 בית״ר ירושלים מצאה את הרשת בפעם הראשונה, כאשר קלאודימיר פריירה הגביה כדור חופשי שלא מצא אף ראש צהוב, אבל מצא את הרשת. 1-0 לבית״ר. לאחר 9 דקות רעננה ניסתה להגיב. אלי בבייב בעט כדור מרחוק, אך הכדור חלף מעל השער. בדקה ה-38 נוואקמה ניסה את מזלו בבעיטה חופשית, אך גם הוא בעט מעל לשער של קליימן. בדקה ה-44 רעננה הגיעה להזדמנות גדולה. ליפקה מסר כדור רוחב, אך בנבנישתי בעט מעל המשקוף. את המחצית השניה רעננה פתחה טוב מבית״ר. 3 דקות מפתיחת המחצית גוזלן בעט כדור שחלף ליד עמוד השער של קליימן. בדקה ה-66 אנטל העביר כדור רוחב שפספס במעט את הראש של לידור כהן, ובית״ר ביזבזה הזדמנות מצויינת. 3 דקות מאוחר יותר בנבנישתי ורעננה ניסו להשוות אך הבעיטה של בנבנישתי שוב הייתה גבוהה מדי. בדקה ה-86 לידור כהן נגח את השער השני לזכות הצהובים. דני פרדה הכניס כדור לרחבה, אמבולה הרחיק רע, ולידור כהן מצא את עצמו לבד מול השער. 2-0 לבית״ר ירושלים בסיום.

 

הניצחון על רעננה הוא הניצחון השלישי ברציפות של גיא לוי וחניכיו. הירושלמים לא ניצחו שלושה משחקים ברצף מאז ינואר לפני שנתיים. הצהובים סיימו את העונה הסדירה במקום הרביעי בטבלה עם 40 נקודות, והעפילו למשחקי הפלייאוף העליון לאחר 5 שנים שלא עשו זאת. במחזור הקרוב בית״ר תצא למשחק חוץ מול קריית שמונה, שנמצאת בתקופה רעה מאוד. הצפוניים הפסידו 2-0 להפועל עכו והם נראים כמי שלא יוכלו להתמודד מול מכבי ת״א במאבק על האליפות.

 

במשחק אחר שנערך במסגרת המחזור ה-24 של ליגה א׳ צפון, ניצחה הפועל קטמון את הפועל חדרה 1-0. אבירם ברוכיאן אמנם החטיא פנדל בדקה ה-3, אך ליעד עובד כבש בדקה ה-84 וחתם את תוצאת המשחק. הפועל קטמון ממוקמת במקום הראשון, כשהיא מובילה בהפרש 2 נקודות על הפועל הרצליה השנייה. במחזור הבא יפגשו האדומים את איחוד בני מג׳דל כרום שממוקמים במקום ה-12 עם 27 נקודות.

 

תמונה באדיבות מתן ארמוזה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה