ניצחון אצילי: 0:1 לבית״ר ירושלים על מכבי ת״א



עומר אצילי כבש את שער הניצחון מול האלופה, והעלה את הירושלמים למקום הרביעי לקראת המחזור האחרון של העונה הסדירה

בית״ר ירושלים ניצחה הערב(יום ב׳) את מכבי ת״א במשחק במסגרת המחזור ה-25 של ליגת העל. המשחק נערך בסמי עופר עקב עונש הרדיוס שקיבלו הצהובים, לעיני 17,120 אוהדים. בבית״ר ירושלים לא נערכו שינויים מיוחדים בהרכב. שלומי אזולאי פתח בקישור כשלצידו לידור כהן. גם אנטל ואצילי המשיכו לקבל את הקרדיט מגיא לוי באגפים. טל כחילה פתח גם הוא בעקבות הפציעה של זאביק חיימוביץ׳. מהצד השני ורמוט ובן חיים נעדרו. בדש ואיינבינדר פתחו בהרכב של פאקו אסטרייאן.

מהלך המשחק: בדקה ה-4 דור מיכה הכניס כדור רוחב לזהבי שבעט ונבלם על ידי מטוביץ׳. בדקה ה-11 שלומי אזולאי שלח טיל מ-25 מטרים שחלף ליד הקורה. הזדמנות טובה לירושלמים. בדקה ה-16 אצילי פרץ מצויין מצד ימין, הכדור הגיע לאנטל, שבעט לידיים של השוער התל אביבי חואן פאבלו. בדקה ה-26 מיכה שהיה פעיל מאוד מצא בהגבהה את הראש של ברק בדש שנגח קרוב לשער. בדקה ה-31 ארסו איבד כדור ליד הרחבה, בדש השתלט, אך לא ניצל את ההזדמנות כשבעט חלש לידיו של קליימן. בדקה ה-37 ראדי הגביה כדור קרן לראשו של זהבי, קליימן יצא לא טוב, אך עצר את הנגיחה בכל זאת. בדקה ה-44 השער הראשון הגיע. כדור עומק ענק של אנטל הגיע לאיציק כהן שהשתלט על הכדור, התמהמה מול חואן פאבלו ואיבד שליטה, אך אצילי בא מאחור ובעט פצצה לשער של חואן פאבלו. 1-0 לבית״ר ירושלים במחצית. בדקה ה-49 אצילי מצא את לידור כהן עם מסירה מצויינת, שבעט לידיים של חואן פאבלו. בדקה ה-56 אנטל קיבל כדור בתוך הרחבה, סידר ליצמו בעיטה טובה, וחואן פאבלו הדף טוב. שתי דקות אחרי, איינבינדר ניסה את מזלו מרחוק, אך בעט החוצה. בדקה ה-71 דור מיכה ביצע פעולה אישית נהדרת בצד ימין, אך הסיומת שלו לא הייתה מדוייקת. בדקה ה-80 מיטרוביץ׳ בעט כדור חופשי אך קליימן קלט. בדקות האלה מכבי לחצה. בדקה ה-83 זהבי בעט כדור מסוכן, אך קליימן היה במקום. הלחץ המשיך, אך בית״ר שמרה על היתרון וניצחה 1-0.

בזכות הניצחון, הירושלמים ממוקמים במקום הרביעי בטבלה עם 37 נקודות. במחזור הבא הם יפגשו את רעננה, כאשר תוצאת תיקו תספיק להם על מנת להבטיח את המקום בפלייאוף העליון, ולסמן וי על המטרה המרכזית שלהם מתחילת העונה. הירושלמים לא ישלימו את המטרה, אם יפסידו לרעננה בהפרש 2 שערים ומעלה, ומכבי חיפה ומכבי פ״ת ינצחו במשחקים שלהם. עובדות אלה, יבטיחו לנו שהמחזור הבא יהיה מעניין מאוד.

תמונה באדיבות Flash 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה