מוצ״ש ב-19:30: בית״ר ירושלים מול הפועל פ״ת וקורצקי



הצהובים יפגשו את מאמנם לשעבר. חיימוביץ׳ פצוע, כחילה יחליפו.

במוצ״ש תצא בית״ר ירושלים לאצטדיון המושבה למשחק חוץ קשה מול הפועל פ״ת במסגרת המחזור ה-24 של ליגת העל. למה קשה אתם שואלים? הקבוצה תתמודד מול מאמנם לשעבר מנחם קורצקי, שמכיר את הקבוצה מכל זווית, ויודע בדיוק היכן החולשות והחוזקות אצל חניכיו לשעבר. יתרה מכך, מאז שמנחם מונה למאמן המלאבסים, פ״ת ללא הפסד(ניצחון על הפועל חיפה, ותיקו מול בני סכנין).

בית״ר ירושלים מגיעה למשחק אחרי שבמחזור הקודם פגשה את מכבי פ״ת וסיימה מולה בתוצאת תיקו, שהעלתה את הירושלים למקום ה-5 בטבלת הליגה על חשבונה של הפועל רעננה. בית״ר כעת עם 31 נקודות, כשמעליה ניצבת מכבי פ״ת עם 3 נקודות יותר. ניצחון של הצהובים יגדיל משמעותית את הסיכויים שלהם להעפיל לפלייאוף העליון. מבחינת ההרכב צפויים מספר שינויים. הבלם זאביק חיימוביץ׳ סובל מפציעה בכף רגלו ולא יכלל בסגל הקבוצה למשחק, ובמקומו יפתח טל כחילה. אופיר קריאף ימשיך להיעדר עקב פציעה, ושלומי אזולאי יפתח בקישור. דושאן מטוביץ׳ חוזר להרכב הפותח לאחר השעייה, וליביו אנטל יפתח בקישור לצידו של עומר אצילי.

בתוך כך, בבית״ר ירושלים הוציאו היום הודעה לתקשורת המתייחסת לאותם אוהדים שמזיקים לקבוצה בכך שהם משליכים חפצים למרגש וקוראים קריאות גזעניות: ״המועדון יממן כבר ממחר ובכל משחקי החוץ, מספר מאבטחים ומצלמות אבטחה בתוך יציעי קהל האוהדים של בית״ר, וזאת בכדי למגר כל תופעה של השלכת חפצים לשדה המשחק וקריאות גזעניות. אוהד או יותר אשר ייתפסו כשהם משליכים חפצים או פוצחים בקריאה גזענית יטופלו על ידי המשטרה.  המועדון בקריאה לקהל: ׳הבה לא ניתן הזדמנות לכל מיני גורמים אשר פועלים משיקולים זרים, אשר מעוניינים לפגוע ולהכפיש את המועדון ואת האוהדים שלנו. מבחינתנו קריאה גזענית אינה מופנת רק לבני מיעוטים, אלא גם כלפי בני עמנו כפי שקורה במקומות אחרים ודברים כאלו מתמסמסים להם כלא היו. לכן אפשר וראוי להוכיח את עוצמתו וטיבו של הקהל בעידוד ותמיכה בקבוצה בלבד׳.״

 

תמונה באדיבות Flash 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה