הפסד להפועל ירושלים: 2-1 מול בני לוד



גיא כהן כבש ראשון לזכות האדומים, ינון ברדה השווה, ושער עצמי של אבירם זיאת חתם את התוצאה. ליגה ג׳ מרכז: 1-1 בין בית״ר נורדיה לעירוני לוד

הפועל ירושלים הפסידה היום(יום ו׳) בטדי לבני לוד בתוצאה 2-1, במסגרת המחזור ה-24 של הליגה הלאומית. הפועל הגיעה למשחק אחרי ניצחון טכני 3-0 על בני יהודה, בעקבות שיתוף שחקן שלא כחוק מצד הכתומים. בני לוד הגיעה למפגש גם היא אחרי ניצחון במחזור הקודם, 3-1 על אחי נצרת. האדומים דווקא היו אלה שהובילו ראשונים במשחק, משער של גיא כהן בדקה ה-30. היתרון נשמר עד לסיום המחצית הראשונה. בדקה ה-65 ינון ברדה כבש לזכות בני לוד והשווה את התוצאה, 1-1. בדקה ה-78 היה זה דווקא שוער הפועל שהעלה את בני לוד ליתרון, לאחר שכבש שער עצמי. בעקבות ההפסד, הפועל ירושלים נשארה במקום ה-10 עם 29 נקודות במאזנה. בני לוד מצידם, לא נתנו לבני יהודה המוליכה לברוח, וכעת הם במקום השני עם 47 נקודות במאזנם. במחזור הבא יצאו הירושלמים למשחק חוץ מול עירוני טבריה שנמצאת מתחת לקו האדום עם 19 נקודות, לפחות עד משחקם הקרוב ביום שני מול אחי נצרת. 

במשחק אחר במסגרת המחזור ה-16 של ליגה ג׳ מרכז, נפרדו בית״ר נורדיה ועירוני לוד בתוצאה תיקו 1-1, במשחק שנערך בלוד. בית״ר נורדיה הובילה ראשונה משערו של יניב כהן בדקה ה-16. עותמאן נידאל היה זה שהשווה את התוצאה הדקה ה-82, וחתם את תוצאת המשחק. קבוצת האוהדים הצהובה ממוקמת במקום השלישי עם 36 נקודות במאזנה, 10 נקודות פחות מהמובילה מ.כ. חולון, שפירקה את הפועל רמלה 9-0, ושתי נקודות פחות ממ.ס. חבל מודיעין, שעברה את הצהובים בטבלה בזכות ניצחון 6-2 על הפועל טירת שלום. במחזור הבא בית״ר נורדיה תארח את הפועל מצליח.

תמונה באדיבות Flash 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה