היום ב- 14:00: הפועל ירושלים תארח את בני לוד בטדי



לאחר שזכו בניצחון טכני על חשבון בני יהודה, יפגשו הירושלמים קבוצה אחרת שנהנתה מהעונש של הכתומים. עוד מחר בליגה ג׳ מרכז: עירוני לוד- בית״ר נורדיה

היום(יום ו׳) בשעה 14:00 תארח הפועל ירושלים בטדי את בני לוד, במסגרת המחזור ה-24 של הליגה הלאומית. כזכור, במחזור הקודם הפסידה הפועל ירושלים לבני יהודה, בתוצאה 3-0 משערים של עוז ראלי, נס זמיר ואוהד קדוסי, אך יש שחקן אחר ששותף בבני יהודה שיזכרו מהמשחק הזה יותר מהשאר. קוסטה איבסקיביצ'יוס, שרק חזר מפציעה לאחר כשנה וחצי, לא נרשם כראוי, ולא נמצא ברישומי הבקרה. מה שהפנה את תשומת ליבם של ההתאחדות הוא דו״ח שופט המשחק, שלומי בן אברהם, שציין בהערות חריגים את שיתופו של השחקן. בעקבות המקרה בני יהודה עמדה לדין, וספגה בין היתר הפסד טכני: 3-0 להפועל ירושלים. כתוצאה מכך, הפועל ירושלים טיפסה עד למקום ה-10, ובמאזנה 29 נקודות. כעת הפועל רחוקה 10 נקודות מהקו האדום. בעמוד הפייסבוק של האדומים שמרו על ספורטיביות: ״מועדון הכדורגל הפועל ירושלים מצר על החלטת בית הדין. בני יהודה היתה ראויה לנקודות כיוון שהיתה טובה יותר על כר הדשא, ושיתופו של קוסטה לא השפיע על תוצאת המשחק. הפועל ירושלים כמועדון שחרט על דגלו ערכי ספורטיביות והוגנות, מקווה ששתי הקבוצות יעמדו במטרות המקצועיות שלהם עד תום העונה. חבל שהחלטת תקנון השפיעה על תוצאת המשחק אולם ראוי לזכור שזה החוק.״ האורחת בני לוד, היא המרוויחה העיקרית מהעונש של בני יהודה, כיוון שעונש זה קירב אותה למוליכה, כאשר הפער ביניהן עומד על 5 נקודות.

במשחק אחר במסגרת המחזור ה-16 של ליגה ג׳ מרכז, תצא בית״ר נורדיה למשחק חוץ מול עירוני לוד. המשחק ייערך בשעה 11:45 בלוד. גם בית״ר נורדיה, כמו הפועל ירושלים, נהנתה מניצחון טכני במחזור הקודם, לאחר שמכבי רחובות לא הופיעה למשחק. קבוצת האוהדים הצהובה ממוקמת במקום השני עם 35 נקודות במאזנה, 8 נקודות פחות מהמובילה מ.כ. חולון. עירוני לוד נמצאת במרכז הטבלה, מקום 7, עם 23 נקודות. במחזור הקודם הפסידה עירוני לוד להפועל עירוני גדרה, בתוצאה 2-0.

תמונה באדיבות Flash 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה