ניצחון ענק לבית״ר ירושלים באצטדיון סמי עופר: 4-3 על הפועל חיפה



משחק נהדר ומרובה שערים בסמי עופר, שבסופו בית״ר חוזרת לירושלים עם 3 נקודות. ליגה לאומית: הפסד להפועל ירושלים 3-0 מול בני יהודה

בית״ר ירושלים ניצחה הערב(יום ב׳) את הפועל חיפה, במשחק במסגרת המחזור ה-21 של ליגת העל. זהו ניצחונו השני ברציפות של גיא לוי כמאמן בית״ר ירושלים. הצהובים פתחו עם איציק כהן שחזר לחוד ההתקפה, חנן ממן שחזר להרכב, וליביו אנטל בהופעת בכורה. הפועל חיפה פתחה בחוד עם חמדי סליחי, שהגיע לקבוצה מהפועל עכו בחלון ההעברות האחרון.

בדקה ה-9 חנן ממן הכניס כדור לאיציק כהן שהיטל בהגנת חיפה וכבש את הראשון. 1-0 לבית״ר. בדקה ה-14 ליביו אנטל העביר כדור רוחב נהדר לחנן ממן שנבלם ע״י השוער קובאר. בדקה ה-19 מהראן לאלה בעט לשער אך חיימוביץ׳ בלם את הנסיון. בדקה ה-28 איציק כהן מקבל כדור עומק ענק, עובר את השוער, אך הבעיטה שלו נעצרת סמוך לקו השער על ידי גל כהן. בדקה ה-35 מגרלשווילי מגביה לרחבה וסליחי בעט מהאוויר קרוב מאוד לשער. בדקה ה-37, רועי שוקרני בועט לא טוב לשער, הכדור מגיע  למהראן לאלה שכבש מקרוב. 1-1. בדקה ה-41 ליביו אנטל הוכשל ברחבה ע״י רועי שוקרני. את הפנדל בעט אנטל בעצמו וכבש אך השער נפסל בעקבות כניסת מוקדמת של השחקנים לרחבה. בפעם השנייה אנטל בעט לאותה פינה וכבש שער חוקי. 2-1 לבית״ר. המחצית השנייה נפתחה כמו המחצית הראשונה. בדקה ה-61 דני פרדה בעט יפה לעבר השער, אך קובאר הדף לקרן. בדקה ה-64 מהראן לאלה השווה לאחר בישול של מגרלשווילי. 2-2 בסמי עופר. בדקה ה-71 לידור כהן שנכנס כמחליף, ביצע דאבל פס נפלא עם איציק כהן וכבש את השלישי לירושלמים. 3-2 לבית״ר. בדקה ה-76 לידור כהן הכניס כדור עומק ענק לחנן ממן, שנעצר ע״י קובאר. בדקה ה-81 טוסיין ריקטס השווה את התוצאה ל3-3. אך לא עברו 2 דק׳ ולידור כהן כבש את השני שלו והרביעי של בית״ר לאחר הרמה נהדרת של קלאודימיר פריירה. עד תום המשחק התוצאה נשמרה, 4-3 לצהובים.

בזכות הניצחון, בית״ר עולה למקום הרביעי כשבמאזנה 30 נק׳, אותו מספר נק׳ כמו מכבי פ״ת שבמאזנה הפרש שערים פחות טוב משל הירושלמים. במחזור הבא תפגוש בית״ר את בני סכנין בטדי, במשחק ללא קהל.

במשחק אחר במסגרת המחזור ה-23 בליגה הלאומית, הפסידה הפועל ירושלים לבני יהודה בתוצאה 3-0. כבשו עוז ראלי בדקה ה-36 מפנדל, נס זמיר בדקה ה-45, ואוהד קדוסי בדקה ה-80. הפועל נשארת במקום ה-13 עם 26 נק׳, 5 נק׳ פחות מהפועל נצרת עילית שנמצאת מתחת לקו האדום. במחזור הבא תפגוש הפועל את בני לוד בטדי.

תמונה באדיבות Flash 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה