הערב ב-20:15: בית״ר ירושלים נגד הפועל חיפה



הצהובים יצאו למשחק חוץ קשה מול זרקו קוראץ׳ וחבריו. ליגה לאומית: בני יהודה ת״א תארח ב-19:00 את הפועל ירושלים

בית״ר ירושלים תתארח הערב(יום ב׳) בחיפה שם תפגוש את הפועל המקומית, במשחק במסגרת המחזור ה-21 של ליגת העל. גיא לוי וחניכיו החדשים, מגיעים למשחק אחרי שניצחו במחזור הקודם את עירוני קריית שמונה 3-1, הרבה בזכות שני שערים עצמיים של שיר צדק, בלם ק״ש. כעת, הצהובים ממוקמים במקום ה-5 בטבלה עם 27 נק׳. ניצחון הערב יחזיר אותה למקום הרביעי בטבלה על חשבונה של מכבי פ״ת(שניצחה את בני סכנין ביום שבת), בזכות הפרש שערים טוב יותר. בירושלים יבוצעו שינויים בודדים ביחס להרכב שפתח במחזור הקודם. עומר אצילי מורחק בעקבות צבירת כרטיסים צהובים וייעדר, ועל מקומו נלחמים לידור כהן וליביו אנטל. גם חנן ממן יפתח במקום שלומי אזולאי.

הפועל חיפה המארחת, ממוקמת במקום ה-12 עם 22 נקודות, 4 נקודות הפרש מהקו האדום, אך רק 5 נקודות מבית״ר ירושלים. ניצחון ירחיק אותה מהתחתית, ובו זמנית יקרב אותה עוד יותר למקום ה-6, שממנו ניתן להגיע לפלייאוף העליון. זרקו קוראץ׳, אקס הירושלמים, יפתח ככל הנראה על הספסל, וחמדי סליחי, שהגיע לקבוצה בחלון ההעברות האחרון מעכו, יפתח בחוד ההתקפה האדומה לצידו של מהרן לאלה. במפגש בין הקבוצות בסיבוב הקודם, היה זה מהראן לאלה שכבש את שער הניצחון לזכות קבוצתו של ראובן עטר, ממש בדקות האחרונות של המשחק.

בעוד משחק שייערך הערב בבלומפילד במסגרת המחזור ה-23 בליגה הלאומית, תארח בני יהודה ת״א את הפועל ירושלים. הפועל ירושלים מדורגת במקום ה-13 עם 26 נק׳, רק 5 נק׳ הפרש מהפועל נצרת עילית שמתחת לקו האדום, ולכן היא חייבת ניצחון על מנת להתרחק מהתחתית הבוערת. בני יהודה מובילה את הליגה עם 49 נק׳, והיא המועמדת העיקרית לעלות לליגת העל, אחרי עונה אחת בלבד בלאומית. הפועל תציג עוד פנים חדשות: החלוץ סרג׳ איילי, ששיחק בעבר בבית״ר ירושלים והגיע לקבוצה ממכבי יבנה, והחלוץ אור גירו.

תמונה באדיבות Flash 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה