שחקני הפועל ירושלים מאמצים את ילדי הדסה



הילדים במחלקות הילדים בבית החולים הדסה עין כרם זכו להדלקת נרות חגיגית במיוחד לסיום החג, עם שחקני הפועל "בנק יהב" ירושלים שהגיעו לביקור חנוכה המסורתי, המתקיים כבר 19 שנים ברציפות

מנכ"לית הדסה, פרופ' תמר פרץ, קפטן הקבוצה, יותם הלפרין והילד המאושפז במחלקת ילדים – עופר אברהם, הדליקו יחד את החנוכיה לאחר שברכו את הנוכחים בבריאות ואור להם ולמשפחותיהם.

אז, התפנו עופר ויותם לדבר האמיתי- תחרות כדורסל במשחק האקס בוקס שתרמה הקבוצה למחלקת הילדים.

תיקי הפועל בצבע אדום, ובתוכם שלל מתנות משמחות חולקו לילדים בחדריהם. החברים החייכניים והגבוהים במיוחד, עברו בין המיטות, חתמו לילדים ואפילו להורים, הצטלמו עם המעריצים ולא חסכו בקולות שירה של פזמוני חנוכה, כשהם מלווים בגיטרות וליצנים.

"תודה לקבוצה ולכל העוסקים במלאכה על  מסורת ארוכת שנים, מיוחדת וכל כך מחממת את הלב" הודתה פרופ' תמר פרץ, מ"מ מנכ"לית הדסה, למנכ"ל הקבוצה גיא הראל, ליובל קורן מההנהלה, לשחקניה ולמנכ"ל בנק יהב, שאול גלבר, הספונסרים של הקבוצה. "כולי תקווה כי כל הילדים כאן במחלקות יבריאו ויהנו מחג מלא אור ושמחה". מנהל אגף הילדים, פרופ' איתן כרם איחל לשחקנים, אותם הוא מלווה בהדסה כל שנה כמיטב המסורת, שכפי שהם משמחים ילדים ותורמים בהחלט למצב רוחם, כך יצליחו בענק על הפרקט.

מנכ"ל הפועל ירושלים, גיא הראל, הודה לבית החולים על ההזדמנות להעניק חום ומתנות לילדים, שיבח את התורמים השונים והבטיח לחזור גם בשנה הבאה.

עופר אברהם, בן 15 המאושפז במחלקה סיפר כי הוא מכיר את הטקס השנתי של הקבוצה ומתרגש כל פעם מחדש. "אתם לא תבינו כמה אושר אתם גורמים לנו כשאתם מגיעים לכאן, מאוד מחזק אותנו ומעודד את מצב הרוח להיפגש אתכם. אני מאחל לכם בהצלחה ומקווה שתנצחו את המכבים!".

קפטן הקבוצה, יותם הלפרין אמר כי החיוכים והאושר של הילדים הם רוח החג האמיתית והוא סומך על כל אחד ואחד מהם שיבריא במהרה, וכי הפועל תמיד תהיה חלק מהדסה ילדים.

 

תמונה: באדיבות הדסה 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה