כוכב הטור דה פראנס, פטר סגאן, השתתף לראשונה במרוץ ראווה בירושלים



היסטוריה בישראל: כוכב הטור דה פראנס, פטר סגאן, השתתף לראשונה במרוץ ראווה בירושלים והשיק בצוותא עם ראש העיר ירושלים ניר ברקת את קבוצת הרכיבה המקצוענית הראשונה בישראל- CYCLING ACADEMY

במסיבת עיתונאים חגיגית שהתקיימה במלון ממילא בירושלים, בהשתתפות ראש העיר ירושלים ניר ברקת, השיק כוכב הטור דה פראנס, פטר סגאן, את קבוצת רכיבת האופניים המקצוענית והבינלאומית הראשונה בישראל.הכוכב הסלובקי שישמש גם כמנטור של הרוכבים הצעירים בקבוצה, הגיע אמש לישראל כדי להשיק את הקבוצה בירושלים.

עוד לפני מסיבת העיתונאים, ערך ברקת לסגאן ולחברי הקבוצה סיור אופניים מיוחד ומקיף באתרי התיירות המרכזיים בירושלים. הדבוקה דיוושה יחדיו במשך שעה שלמה במזג אוויר סוער עד לחומות העיר העתיקה ומגדל דוד.    

במסיבת העיתונאים בו הושקה קבוצת הרוכבים הבינלאומית הראשונה בישראל אמר כוכב הטור דה פרנס,פטר סגאן "אני מאוד שמח מהפרויקט ונרגש מכך שהקבוצה החדשה בחרה דווקא בי כדי לעמוד בראשה.המטרה הגדולה היא להביא את הרוכבים בקבוצה המקצוענית החדשה בישראל לתחרויות הגדולות ביותר בעולם. אני רואה בכך הזדמנות ואתגר גדול להביא את הרוכבים הללו לצמרת ענף האופנים העולמי".

סגאן שהיה נרגש מביקורו הראשון בירושלים העניק לראש העיר ניר ברקת את החולצה המקורית שלו ממרוץ הטור דה פרנס האחרון שבו הוא השתתף בשנה שעברה.

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת ציין כי "העיר ירושלים שמחה לארח את כוכבי הטור דה פרנס. לפני כ 3 שנים אירחנו את אלברטו קונדטור וכעת אנו מארחים את פטר סגאן, שני רוכבי האופניים הטובים בעולם בשנים האחרונות. לראות את רוכבי האופניים הטובים בעולם רוכבים אל מול נופי העיר העתיקה זהו מחזה מרגש ומיוחד. אני מברך על היוזמה להקמת קבוצת רכיבת אופניים מקצוענית-בינלאומית, מאחל הצלחה לרוכבים ולקבוצה ומאמין שישובו לקחת חלק במרוצי אופניים בבירה כאלופים".

 קבוצת רוכבי האופניים המקצוענית הראשונה בישראל יצאה לדרך כחלק ממיזם ספורטיבי חברתי פורץ דרך. החזון של הקבוצה הוא לסייע לרוכבים ישראלים ולרוכבים בינלאומיים אחרים ממדינות ללא תרבות רכיבה מפותחת, להגיע למרוץ הרכיבה היוקרתי בעולם: ה-"טור דה פראנס".

רן מרגליות, אלוף ישראל לשעבר ברכיבה והישראלי הראשון שרכב בקבוצת "פרו טור שהציג  את רוכבי קבוצת סקליינג אקדמי הוסיף:"הרוכבים הללו שעומדים כאן לפניכם עובדים קשה ומשקיעים את הימים הטובים ביותר של חייהם באימוני אופניים. אני מודה לראש העירייה על תמיכתו הרבה  בקבוצה שלנו. היה לנו מאוד חשוב לבחור רוכבים צעירים עם פוטנציאל שיוכלו להשתלב בקבוצה מעבר ליכולות הפיזיות והכישרון הטמון בהם.חזרנו ממחנה אימונים במנרה שם הרוכבים ניסו להגיע לקצה גבול היכולת שלהם. אנו מאוד מאמינים בקבוצה ורוכבים קדימה להצלחה".

לאחר מסיבת העיתונאים השתתף סגאן במרוץ ראווה חגיגי שהתקיים אל מול חומות העיר העתיקה בהשתתפות כל רוכבי קבוצת סקלינג אקדמי וכן רוכבי העילית של ישראל. 

 

קרדיט צילום : דוברות עיריית ירושלים


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה