בית"ר ירושלים פתחה רשמית את עונת 2014/2015



במסיבת עיתונאים הציגה בית"ר את המדים לעונה הקרובה ללא הקפטן אריאל הרוש בעקבות נתק עם המועדון. קורצקי: "אני מאוד נרגש מההזדמנות לאמן את בית"ר מבחינתי מדובר בהגשמת חלום"

בית"ר ירושלים פותחת היום (ראשון ) רשמית את עונת 2014/15 ועושה זאת במסיבת עיתונאים באולמי ה- VIEW בירושלים בה הוצגו המדים לעונה הקרובה של חברת "פומה". 

הבעלים אלי טביב אמר כי סבלנות היא מילת המפתח בכל מה שנוגע לבית"ר ירושלים, המטרה להחזיר את בית"ר ירושלים למקומה הטבעית. המאמן החדש מנחם קורצקי הוסיף כי הוא מאוד מתרגש מההזדמנות לאמן את בית"ר ירושלים מדובר בהגשמת חלום מבחינתו והוא מקווה להוביל את הקבוצה קדימה. "השחקנים הצעירים הם אלה שיצטרכו להוביל את המועדון בתוספת של הוותיקים, שאנחנו עובדים קשה ובטוחים שנמצא. המטרה היא לבנות מועדון חזק, שירוץ לאורך שנים, שלא נצטרך כל שנה לחפש עשרה שחקנים חדשים. ברגע שנבנה ונדע בדיוק את הסגל, המטרות יהיו בהתאם. לא נכון עכשיו לדבר על מטרות." בין הנואמים דיבר גם אבנר קופל, יועץ השיווק של המועדון, והציג את מחירי המנויים הרישמיים שיעמדו על 900 שקל למבוגר ו650 שקל לנוער.

חסרונו של קפטן הקבוצה אריאל הרוש הורגש שלא נכח באירוע כי לא הוזמן, בצעד שמצביע על הנתק בין השוער למועדון ולבעלים אלי טביב. במקומו ייצג את השחקנים אופיר קריאף. שחקן הרכש חנן ממן הגיע.


מחר תקיים הקבוצה את אימון הפתיחה בבית וגן בשעה 18:00. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה