בית"ר נורדיה - בדרך לתואר ראשון



מועדון האוהדים בית"ר נורדיה ירושלים, המוקם על ידי אוהדי בית"ר ירושלים, יארח את משחקי הבית שלו באצטדיון הלאומי שבמרכז קוסל באוניברסיטה העברית בירושלים, קמפוס גבעת רם

יש בית למועדון הכדורגל בית"ר נורדיה ירושלים. מועדון האוהדים, המוקם בימים אלה, מעלה הילוך בהכנות לקראת עונת הבכורה. השבוע, לאחר פעילות ממושכת מאחורי הקלעים, הושג סיכום בין ראשי המועדון, הנהלת מרכז קוסל ומחלקת הספורט בעיריית ירושלים, כי המועדון יארח את משחקי הבית בעונת 2014/5 באצטדיון הלאומי והאוניברסיטאי ע"ש גרוסברג בגבעת רם, ירושלים.

האישור לשימוש באצטדיון הרב תחומי מהווה בעבור הקבוצה אבן דרך משמעותית, שכן אחד מתנאי הסף לרישום קבוצה בהתאחדות הוא קיומו של מגרש ביתי. לאור המחסור הידוע במתקנים ברחבי ירושלים עשו ראשי צוות ההקמה של המועדון מאמצים ממושכים כדי לזכות באישור המיוחד ולעשות שימוש במתקן המשופץ בגבעת רם. מדובר באצטדיון מפואר הנהנה מכר דשא מושלם, מיציעים משודרגים היכולים להכיל אלפי צופים ומהיסטוריה מרשימה הכוללת, בין היתר, את אירוח משחק גמר גביע המדינה ואת אירוח משחקי גביע אסיה בשנת 1964.

"אנחנו נרגשים לבשר כי לקבוצה שלנו יש סוף סוף בית", אמר השבוע יו"ר הוועד המנהל הזמני של עמותת האוהדים, ד"ר אציק אלפסי, "מדובר באחד הצעדים המשמעותיים ביותר בדרך להקמתה של הקבוצה. במשך חודשים פעלנו כדי להגיע ליום המאושר הזה ואני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהודות לכל העושים במלאכה במחלקת הספורט ובמרכז קוסל על הסיוע וההיענות. כעת, משקיבלנו אישור לעשות שימוש במגרש היפהפה של האוניברסיטה העברית, נוכל לקדם את השלבים הבאים לקראת תחילת הפעילות: החתמת מאמן, מבחנים לשחקנים ורישום בהתאחדות לכדורגל".

המועדון צפוי למנות בשבועות הקרובים צוות מקצועי (מנג'ר, מאמן ועוזר מאמן) שיורכב משחקני עבר של בית"ר ירושלים, החשים מנותקים מקבוצת האם ומזדהים עם ערכי המועדון החדש המוקם בימים אלה. הסגל המקצועי של הקבוצה אמור להיות מורכב משחקני עבר של בית"ר ירושלים, בוגרי מחלקת הנוער שלא השתלבו בקבוצה הבוגרת וכישרונות צעירים מהעיר ומהאזור. מבחני מיון לשחקנים צפויים להיערך במהלך החודש הבא.

המועדון, שמוקם בידי אוהדי בית"ר ירושלים שמאסו בגזענות, בשנאה ובאלימות שהשתלטו על הקבוצה שעליה גדלו, החל לאחרונה בשיווק ומונה עשרות חברי עמותה. כל אחד מהם שילם סכום של "תל חי" שקלים (448 ₪; נוער, חיילים וסטודנטים המועניינים להצטרף יזכו למחיר מוזל של 320 ₪). ראשי הקבוצה צופים כי 300 עד 500 אוהדים ירכשו מניית יסוד ויצטרפו לקבוצה במהלך החודשים הקרובים, בטרם ייבעט הכדור הראשון במגרש בגבעת רם, עם פתיחת עונת המשחקים בליגה ג' בחודש אוקטובר.

קרדיט צילום: בית"ר נורדיה ירושלים


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה