מחוזיאדה ה-27: נבחרת רדיו ירושלים זכתה בגביע בפעם השלישית



נבחרת רדיו ירושלים זכתה במקום הראשון בטורניר גביע יו"ר הכנסת לאחר ניצחון בדו-קרב פנדלים במשחק הגמר מול נבחרת העיתונאים. נבחרת חברי הכנסת הפסידה מוקדם מהצפוי

טורניר הקטרגל על גביע יו"ר הכנסת התקיים היום בצהריים במסגרת המחוזיאדה באילת ולבסוף זכתה נבחרת רדיו ירושלים שוב בגביע. נבחרת הרדיו ניצחה בתוצאה 3:2 את נבחרת העיתונאים וזכתה בגביע בפעם השלישית ברציפות.
 

במשחק הראשון ניצחו אנשי רדיו ירושלים את נבחרת חברי הכנסת בתוצאה 0:4. את השערים כבדו אלי דואק ורפי אלבז (צמד כל אחד).

בשורות חברי הכנסת שיחקו צחי הנגבי, סגן מזכיר הכנסת נאזם באדר, סגן שר הדתות אלי בן דהן(הבית היהודי), דב ליפמן (יש עתיד) יעקב מרגי (ש"ס), רון ירקוני (דוברו של דודו רותם- ישראל ביתנו), חאמד עאמר (ישראל ביתנו)וישראל פריג' (מרצ).

 

 

 

 

 

 

 

 

במשחק השני גברה נבחרת אנשי התקשורת 1:2 על סוכנות הידיעות רויטרס. מצד העיתונאים כבשו את השערים רז זהבי ושלום ירושלמי. דדי חיון הבקיע את השער לרויטרס.

 

בנבחרת התקשורת משחקים יונתן כהן, רז זהבי,רועי זריהן, לירן שטראובר ואיציק בן תורה (ערוץ הספורט), יוסי מזרחי (ערוץ 2), גיא לרר (ערוץ 10) ושלום ירושלמי (מעריב).

במשחק השלישי רדיו ירושלים ניצחו 0:2 את סוכנות רויטרס.

משחק רביעי: 0:1 לאנשי התקשורת על חברי הכנסת

משחק חמישי: רדיו ירושלים ניצחו 2:3 על נבחרת העיתונאים. בתום הזמן החוקי הסתיים הגמר בתוצאה מאופסת, שתי הקבוצות ניגשו לבעיטות הכרעה מ-7 מטרים. יוני זדה החמיץ לרדיו ירושלים, גם איציק בן תורה לערוץ הספורט. מישל דיין עשה 0:1, לירן שטראובר הישווה. רפי אלבז עשה 1:2 לאנשי הרדיו, רז זהבי הישווה בבעיטה מכל הלב. המתח היה בשיאו.. אלי דואק עשה 2:3, אבל יוסי מזרחי מערוץ 2 לא הצליח להבקיע. בסיום, רדיו ירושלים היא זוכת טורניר גביע יו"ר הכנסת של המחוזיאדה ה-27 של מקומות העבודה בירושלים.

את הטורניר מנחה איש התקשורת הוותיק דן כנר. יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין כיבד את המשתתפים בנוכחותו והביע את תמיכתו בחברי הכנסת. יו"ר הכנסת הצטלם עם המשתתפים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה