אלי כהן פוטר מבית"ר ירושלים



מאמן הקבוצה שילם את המחיר והנהלת הקבוצה הודיעה לו על סיום תפקידו . מבית"ר נמסר בתגובה: "מאחלים לו בהצלחה" דוד אמסלם יוביל את הקבוצה במשחק מול מכבי תל אביב

לא שקט בבית"ר ירושלים. לאחר רצף הכשלונות בזמן האחרון ולאחר הפסקת עבודתו של חיים רביבו ובהמשך לחרושת השמועות של הימים האחרונים פוטר הבוקר אלי כהן, מאמן הקבוצה. אלי כהן פוטר עוד לפני שהחל אימון הקבוצה הבוקר.   

הנהלת הקבוצה הודיעה למאמן הבוקר על סיום דרכו בקבוצה, זאת בשל רצף הכישלונות לאחרונה. אלי כהן מונה למאמן הקבוצה בחודש יוני השנה. לפני כן, אימן את הפועל רמת גן  וזכה איתה בגביע המדינה .

שכרו היה כ - 100 אלף דולר לכל העונה.


בתקופה האחרונה היה מתח רב בין המאמן לבין נציג הבעלים חיים רביבו ואלי כהן הואשם בהדלפות של שיחות בארבע עיניים. כמו כן התעקש אלי כהן שלא לשבץ את דוד רביבו אחיו של חיים רביבו.

לאחר המחזור האחד עשר בית"ר ירושלים ממוקמת במקום ה -10 בליגה ולזכותה 14 נקודות. המשחק הבא של בית"ר הוא נגד מכבי תל אביב.את הקבוצה יאמן בשלב הזה דוד אמסלם עוזרו של אלי כהן
 
עדיין לא ברור מי יהיה המאמן החדש של הקבוצה ואחד השמות שעלה הוא רוני לוי המאמן לשעבר של מכבי חיפה. רוני לוי כבר אימן בעבר את בית"ר ירושלים  גם שמו של דרור קשטן הוזכר לאחר שהתפטר מאימון בני יהודה. גם דרור קשטן אימן בעבר את בית"ר.

מבית"ר נמסר בתגובה: "אנו רוצים להודות לאלי כהן על התקופה בה אימן את הקבוצה ומאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך".

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה