שנה טובה בספורט ? גם דבש וגם עוקץ



רגע לפני שאנחנו מקבלים את השנה החדשה, הנה 8 תסריטים של ארבע קבוצות הספורט הירושלמיות. מי תרד? מי תזכה באליפות? מי תפתיע עם החתמה גדולה? ומי תאבד את בעל הבית שלה? התשובות להלן

שנה חדשה בפתח, ולרגל החג המשמח, "ירושלים.נט" מביא לכם את התסריטים לשנה הקרובה. האופטימי והפסימי. הבחירה? כולה שלכם.

בית"ר ירושלים

התסריט האופטימי: אחרי פתיחת עונה חלשה, אלי טביב מחליט לפתוח את הארנק ומנחית בבית וגן שלושה זרים מברזיל. בית"ר עולה על דרך המלך, איציק כהן מסיים את הסיבוב הראשון של הליגה כמלך השערים ועומר אצילי נבחר לתגלית הסיבוב. בחצי השני של העונה בית"ר נאבקת על מקום באירופה עם הפועל תל אביב ובני יהודה ובמחזור הסיום של העונה מביסה 0:4 את הפועל קריית שמונה ומסיימת שלישית בטבלה. הפנים כבר לאירופה, וטדי סוגר עונה עם
ממוצע של 9,000 אוהדים למשחק. מדהים.

התסריט הפסימי: אחרי שבעה מחזורים, בית"ר מדורגת מתחת לקו האדום ובמאזנה 4 נקודות בלבד. האוהדים נוטשים את טדי, ה'לה פמיליה' מתחילה להפגין נגד אלי טביב ודורשת מבעל הבית לפתוח את הארנק בשביל לחזק את הקבוצה ובמשחק הבית במחזור התשיעי נגד הפועל תל אביב, ביציע המערבי מעודדים את איציק קורנפיין וקוראים להחזיר לבירה את ארקדי גאידמק.

חמישה מחזורים לסיום העונה, בית"ר עדיין במאבקי התחתית. טביב כבר לא מגיע למשחקי הבית בגלל הקהל וחיים רביבו סופג את כל האש והקללות במקומו. הצהובים מארחים את בני סכנין ואיציק כהן מחמיץ פנדל בדקה ה-90. במחזור האחרון, דווקא מכבי פ"ת עוזרת לבית"ר, גוברת 0:2 על הפועל רעננה והקבוצה מבית וגן נשארת ליגה בחסד, לא בזכות. טביב מודיע שהוא עוזר את בית"ר והקבוצה הולכת לפירוק. אאוץ'.

הפועל ירושלים 

התסריט האופטימי: אחרי 11 מחזורים, הקבוצה של עידן טל עדיין לא הפסד. אלון בוזורגי מוביל את טבלת מלך השערים עם ממוצע של שער למשחק, אבירם זיאת נבחר לתגלית הסיבוב הראשון והפועל, שמובילה את הטבלה, כבר פותחת פער של שבע נקודות מהמקום השלישי.

בינואר יוסי ליפקין רוכש את הקבוצה ויוסי את דודו סאסי נפרדים לשלום. הבעלים החדש פותח את הכיס, מנחית בקריית יובל את ברוך דגו, תומר בן יוסף ועוד שני זרים מארגנטינה, ושני מחזורים לסיום העונה, ניצחון 0:1 בבית על מכבי נתניה משער של אופיר עזו מבטיח את העלייה. היסטוריה והיסטריה.

התסריט הפסימי: בהפועל לא מצליחים להעביר בבקרה התקציבית את מעוז סמיה, אופיר עמרם ואופיר עזו. הראשון עוזב, השני מצטרף לחבריו רק במחזור החמישי והשלישי מקבל שחרור מההתאחדות לכדורגל ומצטרף להפועל קטמון. בינתיים, על הדשא, הקבוצה של עידן טל לא מתפקדת ואחרי סיבוב אחד היא עמוק בתחתית.

4 מחזורים לסיום הליגה, קרב הישרדות בין הפועל קטמון והפועל. הקבוצה של עופר טסלפפה לא מתחשב באחות החורגת, ומביסה אותה בטדי 0:3 משלושער של עוז צבאג. אופיר עזו ממרר בסיום המשחק בבכי, אבל זה כבר לא יעזור, והפועל חוזרת לליגה א'. יוסי סאסי שולח את הקבוצה לפירוק, אבל אף אחד לא מוכן לקחת אותה. כואב.

הפועל קטמון

התסריט האופטימי: למרות שזאת העונה הראשונה שלה בליגה הלאומית, הקבוצה של עופר טסלפפה דורסת את הליגה בסיבוב הראשון. נתניה מקבלת בראש, הפועל פ"ת מפסידה גם היא לקבוצת האוהדים והאדומים מוליכים את הליגה עם מאזן שערים מדהים של 3-22. רז שטיין נבחר לתגלית הסיבוב ושי אהרון, תאמינו או לא, מוליך את טבלת מלך השערים.

הסיבוב השני קצת פחות טוב, אבל בבוצת האוהדים נאבקים בצמרת עד הסוף. חמישה מחזורים לסיום העונה, האדומים יוצאים למפגש מול נתניה והפעם מפסידים. קטמון מאבדת סיכוי לעלות ליגה, אבל מסיימת את השנה במקום החמישי וגורפת מחמאות מכל עבר. טסלפפה מאריך את החוזה שלו בקבוצה בשנתיים. כל הכבוד.

התסריט הפסימי: בקטמון מבינים מהר מאוד שהליגה הלאומית זה ממש לא ליגה א'. עמית שמש חוטף שערים בצרורות, כולל שער מערן לוי מחצי מגרש, אסף עזו נבחר לשחקן הגרוע בליגה ושי אהרון בכלל נפצע ומסיים את הקריירה.

אחרי סיבוב וחצי, קטמון עמוק במקום האחרון ובקבוצת האוהדים מבינים שכבר עדיף להם לחצות את הכביש. 250 בעלי מניות מבקשים לקבל בחזרה את כספם מהעמותה ופתאום האחות הגדולה מקריית יובל נראית אטרקטיבית יותר. זה נגמר עם חזרה לליגה א' אחרי עונה אחת בלבד. באסה.


הפועל ירושלים כדורסל

התסריט האופטימי: סיבוב שלם של ליגה עבר והפועל עם הפסד בודד למכבי חיפה. מכבי תל אביב שהגיעה למלחה חטפה בראש כשיותם הלפרין דופק משחק שיא של 34 נקודות מול האקסית. בם באירופה עוברים שלב בקלילות ואפילו זכייה בגביע נראית בהחלט ריאלית.

היכולת המרשימה של הקבוצה של אורי אלון ממשיכה גם בסיבוב השני ובצעד דרמטי ויוצא דופן מתחזקת הפועל ערב הפיינל פור בבעלים של הקבוצה,  אמרה סטודמייר, שמחליט לסיים את הקריירה בבירה. הקבוצה פוגשת בגמר את מכבי תל אביב ומנצחת ב-22 נקודות הפרש. תואר אליפות היסטורי נוחת במלחה. אימפריה.

התסריט הפסימי: העונה עוד לא מתחילה, ויותם הלפרין שובר את הפיקה של הברך ולא חוזר לשחק כדורסל. אלישי כדיר מסתכסך עם המאמן שלו, בראד גרינברג, ומודיע שהוא עוזב. היציעים במלחה שוב קירחים, ואחרי הפסד ביתי מביש למכבי אשדוד, הקהל שורק בוז לשחקנים.

החצי השני של העונה מגיע ואיתו קריאות של אוהדים בשמו של 'דני קליין'. היו"ר לשעבר מודיע שהוא לא חוזר, ועל הפרקט, הפועל מסיימת את הליגה במקום השישי ומודחת מהפלייאוף על ידי הפועל תל אביב. אורי אלון מודיע שהוא עוזב, ובמלחה שוב מחפשים בעל בית חדש. מסתכל. 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה