פרחוסקי חתם לעונה בהפועל ירושלים



סנטר נבחרת בלארוס מצטרף לקבוצה ממלחה ויחבור מחדש למאמן בראד גרינברג, שאימן אותו במכללות. השחקן: "שמח להצטרף, בטוח שתהיה לנו עונה נפלאה"

סנטר נבחרת בלארוס, ארטיום (ארט) פרחוסקי (25) חתם היום בהפועל ''מגדל'' ירושלים לעונה אחת. פרחוסקי, שמתנשא לגובה של213 סנטימטרים, הוא סנטר אמיתי, שחקן אגרסיבי, קשוח, וגם חוסם מצויין- הרבה בזכות מוטת הידיים המפלצתית שלו.

 

ארט חוזר לשתף פעולה עם בראד גרינברג, שאימן אותו באוניברסיטת רדפורד. תחת שרביטו של גרינברג, הפך פרחוסקי לשחקן המרכזי של האוניברסיטה מוירג'יניה, ובעונתו השנייה רשם ממוצעים של 21.4 נקודות למשחק והוריד 13.4 כדורים חוזרים. לאחר שסיים את לימודיו באוניברסיטה עבר פרחוסקי לשחק בריגה מהליגה הלטבית, ואף שיחק במדיה פעמיים נגד הפועל במסגרת היורוקאפ.

 

בעונה החולפת שיחק פרחוסקי בקבוצת אולין מהליגה הטורקית, והרשים עם ממוצעים של 12.1 נקודות ו-6.5 ריבאונדים ב-24 דקות משחק בלבד. בחודש האחרון פרחוסקי לקח חלק בהכנה של נבחרת בלארוס וקלע בששת משחקי ההכנה 12.2 נקודות, הוריד 8.2 ריבאונדים ורשם 3.2 חסימות למשחק.

 

פרחוסקי מצטרף בהפועל לקו קדמי מצויין שכולל את אלישי כדיר, יניב גרין, וג'וש דאנקן, ובכך השלימה הפועל את הסגל שלה לעונת 2013-2014.

לאחר החתימה ארט מסר: ''אני שמח להצטרף להפועל מגדל ירושלים, ובמיוחד לחבור שוב למאמן גרינברג. אני בטוח שתהיה לנו עונה נפלאה ואעשה כל שאוכל על מנת לעזור לקבוצה לנצח כמה שיותר משחקים. שמעתי על הקהל המדהים של הפועל – אני מחכה לשחק מולו''.

 

בראד גרינברג: ''ארט הוא סנטר אמיתי וחזק. הוא יודע לקחת כדורים חוזרים, הוא מהווה איום בלואו פוסט, ויודע לחסום כדורים בצורה מצוינת. התוספת של ארט ליניב, אלישי וג'וש הופך את הקו הקדמי שלנו לחזק ומשמעותי, עם שחקנים שמביאים איתם ניסיון גדול באירופה. עבדתי עם ארט בעבר, ואני שמח שנחזור לשתף פעולה עכשיו בירושלים''.

 

במקביל נמשכת מכירת המנויים בקצב מרשים. למעלה מ 85% ממנויי העונה שעברה כבר הבטיחו את מקומם במלחה לעונה הקרובה, ואליהם מצטרפים מאות מנויים חדשים.

 

התמונה באדיבות האתר הרשמי של הפועל ירושלים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה