רוזן חתם לשנתיים בהפועל



הרכז ששיחק בעונה האחרונה בהפועל חולון מצטרף לקו האחורי של האדומים. השחקן: "אני נרגש על ההזדמנות". המאמן, בראד גרינברג: "שחקן קבוצתי שיעשה הכל עבור הקבוצה"

הרכז זאק רוזן (24) חתם היום בהפועל, וישחק בשורות הקבוצה האדומה בשנתיים הקרובות. רוזן שיחק בעונה החולפת בחולון, שם קלע 5.6 נקודות ומסר 2 אסיסטים בממוצע לערב במסגרת הליגה, ובמסגרת היורוצ'אלנג שדרג את מספריו ל-6.8 נקודות, 2.3 ריבאונדים ו-1.5 אסיסטים לערב.

 

משחק השיא של רוזן בארץ היה במחזור הרביעי מול בני הרצליה, בו הצטיין כשסחף את חולון לניצחון שלישי ברציפות עם 17 נקודות ו-6 אסיסטים. בעונה החולפת רוזן דייק בלמעלה מ-90% מקו העונשין ו38% מחוץ לקשת השלוש.

 

רוזן, 1.85, כיכב עד עונת 2011-2012 במכללת פנסילבניה בה קלע 18.2 נקודות למשחק, מסר 5.2 אסיסטים והוריד 3.3 ריבאונדים. בקיץ 2009 שיחק רוזן עם נבחרת ארה''ב במשחקי המכביה. רוזן מצטרף לקו אחורי נהדר שכולל גם את קפטן הנבחרת יותם הלפרין, אקס פנאתנייקוס דרווין קיצ'ן וחנן קולמן שזכה באליפות בעונה החולפת במדי מכבי חיפה.

 

רוזן אמר לאחר החתימה: ''אני נרגש על ההזדמנות שניתנה לי לשחק עבור הפועל מגדל ירושלים. המועדון עשה עבודה יוצאת מן הכלל בקיץ ובנה קבוצה מאוד מוכשרת, אותה יאמן מאמן טוב ומנוסה. אני מאוד רוצה להתחיל את העונה, ומחכה כבר לרגע בו אשחק בקבוצה מהעיר הכי נפלאה בעולם''.

 

מאמן הפועל בראד גרינברג: ''זאק הוא פוינט גארד אמיתי שמוסיף לנו הרבה עומק לקו האחורי. הוא רכז מאוד איכותי, וקלעי עונשין מצוין. אני מכיר אותו מאז שהוא בן 17, ואני יודע עד כמה האהבה שלו למשחק ולישראל היא גדולה. הוא שחקן קבוצתי שיעשה הכל עבור הקבוצה והחברים שלו''.

 

התמונה באדיבות האתר הרשמי של הפועל ירושלים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה