בבית"ר ממשיכים במאמצים לחזק את הסגל



שני בלמים וחלוץ ברזילאי מועמדים לחזק את הסגל של אלי כהן. שי חדד מחכה לתוצאות הבדיקה שעבר. ניר סביליה מתנדנד

בבית"ר ירושלים עובדים מסביב לשעון במטרה להמשיך ולחזק את הקבוצה. החלוץ איבראהים באנגורה וניסו קפילוטו יעמדו לרשות המאמן אלי כהן, אחרי שהשחרורים הבינ"ל שלהם הגיעו מחו"ל. בנוסף, הבלם רביו אפולבי מתקרב לקבוצה והוא יגיע להיבחן בקרוב. בית"ר עשויה לשלם לו 135 אלף יורו לעונה. גם הבלם רמי מארבל מועמד. מו"מ מתקדם מתנהל גם עם החלוץ הברזילאי בריאן ג'ונס. שי חדד מחכה לתוצאות בדיקת האם.אר.איי שעבר, כדי לדעת אם יוכל לשחק במוצ"ש (20:15, אצטדיון המושבה) מול מכבי פ"ת.

ניר סביליה עדיין לא החזיר תשובה סופית לבית"ר בעניין תפקידו כמנכ"ל. הסיבה: לחלוץ העבר של בית"ר יש הצעה גם לכהן כמחזיק תיק הספורט בעיריית תל אביב, ובבית"ר מעוניינים שהוא יקבל את תפקיד המנכ"ל במשרה מלאה בלבד.

בית"ר ירושלים הגישה היום הצעה לסוכנו של השחקן הברזילאי, בראיין ג׳ונס. לאחר תקופת התרשמות הקבוצה, החליט המאמן אלי כהן, כי הוא חפץ בשירותי השחקן וכעת מחכים לתשובה מצד השחקן.

הנהלת המועדון סילקה את כל חובות העונה שעברה לספקים לרבות חברת אלדן וחברות האבטחה ולשחקני הקבוצה בעונה שעברה כגון עמית בן שושן, עליו נכתב בתקשורת כי הוא שוקל תביעה כנגד המועדון בשל חוב כספי ובנוסף שולמו כל הפרמיות לשחקנים על צבירת הנק׳ מהעונה שעברה,
כמו כן שולמו כל המשכורות לעובדי המועדון להם היו חייבים כספים מהעונה שעברה.  

כאמור, אלי טביב עמד בהבטחתו כי יעמול לצמצום הגירעון וסילוק חובות העבר.

התמונה באדיבות האתר הרשמי של בית"ר ירושלים. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה