הפועל ירושלים מתחילה במכירת המינויים



העונה עוד רחוקה מלהתחיל, אבל במלחה מתחילים לגייס את האוהדים ולמכור מינויים. המחירים הוזלו, משחקים נוספו. המנכ"ל, גיא הראל: "מלחה חייב לחזור להיות האולם המפחיד בארץ ובאירופה"

ביום ראשון ה-18 באוגוסט תחל מכירת המינויים של הפועל מגדל ירושלים לעונה המשחקים 2014\201. גם העונה, ומתוך רצון גדול ללכת לקראת האוהדים הנפלאים שלנו ולמלא את מלחה, הוזילו בקבוצה את מחירי המינויים. בעקבות שיטת הבתים החדשה ביורוקאפ (שש קבוצות בכל בית במקום ארבע כפי שהיה נהוג עד כה), יזכו אוהדי הקבוצה לחזות בשני משחקי בית נוספים באירופה כחלק מהמינוי.  

 

חידוש המינויים ורכישת מקומות פנויים יחלו ביום א' ה-18 באוגוסט ויימשך עד ה-15 בספטמבר, אז ייפתחו לקהל הרחב כל המושבים הפנויים.

 

מנכ"ל הקבוצה גיא הראל: "העונה עברה הקבוצה לידיים חדשות ברמה הניהולית, אבל ותיקות מאוד בכל הקשור לחיבור ולאהבת הקבוצה. חלק נכבד מקבוצת הבעלים רדף אחרי הקבוצה בכל משחקיה בארץ ובחו״ל, ולכן כולנו מכירים מצוין את החיידק שנמצא בעצמות של כל אוהד הפועל. המטרות המרכזיות שלנו לעונה הקרובה הן להחזיר את הפועל מגדל ירושלים לקהל ולקהילה ולהיות ווינרים. קבוצה מנצחת – עם זהות! מלחה חייב להיות שוב האולם הכי מפחיד בארץ ובאירופה. היינו במקום הזה, ולשם אנחנו רוצים לחזור".

 

התמונה באדיבות האתר הרשמי של הפועל ירושלים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה