טביב פיטר את קורנפיין



הבעלים החדש של בית"ר שלח הביתה את היו"ר, שהיה חלק מהמערכת ב-18 השנים האחרונות. אלי טביב יצטרך לשלם לו 2.4 מיליון ש"ח פיצויים. היו"ר של בית"ר עבר הבוקר שימוע בבית וגן ובשלב זה מסרב לדבר עם התקשורת. ביתו של אלי טביב, ליהי, ייצגה את אביה בשימוע

זהו זה: עכשיו זה סופי. איציק קורנפיין פוטר אתמול בלילה על ידי הבעלים של בית"ר, אלי טביב. קורנפיין, שהיה חלק מהמערכת של בית"ר ב-18 השנים האחרונות, ניהל את בית"ר החל משנת 2007 ובסך הכל ברזומה שלו, כשחקן וכיו"ר, יש לו 4 אליפויות.

כזכור, מערכת היחסים של קורנפיין וקהל האוהדים של הקבוצה לא הייתה טובה, ואלה דרשו את פיטוריו לא אחת ואף נהגו להפגין מחוץ לביתו. כעת, בעקבות הפיטורים, יצטרך טביב לשלם לשוער העבר 2.4 מיליון ₪. בנוסף, הבעלים החדש של בית"ר יצטרך למנות יו"ר חדש.  

יו"ר בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, הגיע הבוקר בתיאום מראש למשרדי היועץ המשפטי של המועדון בו נערך שימוע לקורנפיין. במהלך השימוע נמסר לו כי עבודתו במועדון מופסקת. בזמן הקרוב מתכוונים שני הצדדים לשבת ולהגיע להסדר.

מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים מודה לקורנפיין, מעריך ומוקיר את תרומתו והשקעתו על השנים בהם היה איציק קורנפיין במועדון, הן כשוער הקבוצה והן בתפקידיו הניהוליים. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה