הפועל הציגה את הלפרין וכדיר



הקבוצה ערכה מסיבת עיתונאים רשמית בעקבות הרכש הישראלי האחרון. הסנטר: "נצטרך בהתחלה סבלנות". הגארד: "יש לעיר ולקבוצה פוטנציאל"

הפועל ירושלים ערכה היום מסיבת עיתונאים רשמית, במהלכה הוצגו השחקנים החדשים של הקבוצה, יותם הלפרין ויניב גרין, וכן אלישי כדיר, שהאריך את חוזהו בקבוצה בשלוש שנים נוספות. מסיבת העיתונאים נערכה במלון 'קראון פלזאה'.

 

מנכ"ל הקבוצה, גיא הראל: "החזון של הבעלים היה לבנות סביב הישראלים המובילים בשוק את הפועל. החתמה של שלושה שחקנים מהנבחרת היא ראייה לכך. רוצים לבנות קבוצה שהקהל יזדהה איתה. שלושתם מסמלים מחויבות ומצוינות, הם היו במעמדים הכי גדולים בכדורסל ולשם גם אנחנו מכוונים".

 

אלישי כדיר: "הפועל הייתה הבחירה הראשונה שלי. תמיד הרגשתי פה בנוח. גם אני מאמין בהמשכיות, טבעי לי להמשיך. אני שמח שיניב ויותם מצטרפים. להיות איתם בחדר הלבשה זאת חוויה. אני צופה לנו עונה טובה וכייפית".

 

יניב גרין: "מנסים לבנות פה משהו חדש עם ראייה לטווח ארוך. המועדון נבנה השנה מאפס. הכל חדש, גם הבעלים. נצטרך סבלנות בהתחלה. בגלל הדברים האלה בחרתי לשחק בהפועל. יש לנו את מלחה, עם כל האוהדים והטירוף שבמגרש, ואני כבר מצפה לעונה שתתחיל".

 

יותם הלפרין: "הסיבה בגללה בחרתי בהפועל היא הפוטנציאל שיש במועדון ובעיר הזאת, בטח שגם בקהל ובבעלים. מילת המפתח היא סבלנות. מהניסיון האישי שלי, והיה לי ניסיון אישי מהדרג הבכיר באירופה, זה לא תמיד חוכמה להביא את השחקנים הכי טובים, אלא לחבר אותם. אני שמח להיות פה, אני יודע איזה אוהדים מחכים לנו. אומנם אני מכיר את מלחה מהצד השני, ולכן אני כבר משתוקק לעלות ולשחק את המשחק הראשון".  

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה