הפועל החתימה את גרין, כדיר וקולמן



הקבוצה החדשה של הפועל ירושלים הודיעה הערב על החתמה של שלושה שחקנים ישראלים בכחול-לבן. כעת, בקבוצה רוצים להחתים גם גארד ישראלי

הפועל ''מגדל'' ירושלים שמחה להודיע על שלוש החתמות כחול-לבן: הסנטר יניב גרין, הגארד חנן קולמן, והפורוורד אלישי כדיר שימשיך ללבוש אדום בשלוש השנים הקרובות.

 

גרין (בן 33, 2.06), שחתם לעונה אחת, שיחק בכמה מהמועדונים הגדולים בכדורסל הישראלי, ובקיץ יחזק את הצבע של נבחרת ישראל ומאמנה אריק שיבק. גרין סיפר לאחר החתימה: ''זה כבוד גדול עבורי לחתום בהפועל. זה אתגר ענק לחזור לשחק עבור קבוצה שחושבת הכי גבוה ורוצה להצליח בכל המפעלים, ואני מקווה שכולנו נחייך העונה".

 

קולמן (בן 28, 1.88) שחתם לשתי עונות, שיחק בעבר באשקלון ובגלבוע\עפולה, ובעונה החולפת זכה יחד עם מאמן הפועל בראד גרינברג באליפות היסטורית במדי מכבי חיפה. קולמן אמר לאחר החתימה: ''להפועל יש מסורת ענקית, ואני גאה להיות חלק מזה עכשיו. אני זוכר את מלחה כאולם הכי רועש ששיחקתי בו, ואני שמח לשחק כעת עבור האוהדים האלה''.

 

כדיר (בן 25, 2.02), אהוב הקהל במלחה, חתם לשלוש שנים נוספות וימשיך להצעיד את האדומים לעבר הישגים גדולים בארץ ובאירופה. כדיר סיפר לאחר החתימה: ''הפועל יקרה מאוד ללבי. יש רוח חדשה ונפלאה, ואני שמח שאנחנו שומרים על המשכיות. נבוא העונה להתמודד חזק ולהחזיר את הפועל לפסגה''.

 

מאמן הפועל בראד גרינברג הגיב גם הוא על ההחתמות: ''מדובר ביום חשוב בכל הנוגע להרכבת הקבוצה המנצחת אותה אנחנו רוצים לבנות. החתמנו שני ישראלים שיודעים להילחם ויתנו הכל על הפרקט, ואני משוכנע שהאוהדים יתחברו אליהם בדיוק כפי שהתחברו לאלישי. יניב הוא אחד הגבוהים הבכירים בכדורסל הישראלי, והוא יביא איתו הרבה ניסיון וקשיחות. חנן הוא שחקן מוכשר אותו אני מכיר טוב מחיפה ויודע שהוא יכניס הרבה התלהבות לקו האחורי שלנו, ואני בטוח שההמשכיות של אלישי תתרום לנו רבות על הפרקט ומחוצה לו. אלישי הוא אחד הגבוהים המובילים בכדורסל המקומי, והעובדה שהוא ויניב הם שניים מהשחקנים הבולטים בנבחרת ישראל, מצביעה על איכות הסגל שאנחנו בונים לקראת העונה הקרובה''.

 

התמונה באדיבות האתר הרשמי של הפועל ירושלים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה