בית"ר ירושלים ערכה מסיבת עיתונאים



טביב דיבר בהרחבה על תוכניותיו. מחזיק תיק הספורט, אלישע פלג לעיתונאים: "זאת מסיבת עיתונאים פרטית של ברקת, שערורייה". דריו פרננדס שוחרר

אלי טביב קיים בשעות הצהריים מסיבת עיתונאים ראשונה מאז רכש את בית"ר ירושלים.

מסיבת העיתונאים נערכה במשרדו של ניר ברקת בנוכחות חיים רביבו, אלי כהן ואבנר קופל. עוד לפני תחילת מסיבת העיתונאים, אלישע פלג, מחזיק תיק הספורט בעירייה פרק את זעמו: "מה שקורה כאן זאת תעמולת בחירות, שערורייה. לא ייתכן שאני כמנהל מחלקת הספורט לא מוזמן. זאת מסיבת עיתונאים פרטית של ראש העירייה ולא של בית"ר ירושלים".

ניר ברקת אמר: "אני רוצה להודות לארקדי גאידמק. הוא השקיע והיה איכפת לו מהמועדון. צריך להגיד תודה גם לאיציק קורנפיין שנתן את נשמתו למועדון וממשיך לסייע".

"קיבלנו השנה מתנה, איצטדיון טדי מורחב. איצטדיון מלא באוהדי בית"ר זה השחקן ה-12 על המגרש. יש לנו נכס עצום לבית"ר ולשחקני נבחרת ישראל. מאחל לאלי נחת מהמועדון, יש לנו ציפיות גדולות".

נציג הבעלים, חיים רביבו אמר: "זאת זכות גדולה לקבל ראש עיר שמתעסק ודוחף ועוזר בספורט, לי היה את זה באשדוד. אי אפשר לקיים ספורט ללא עזרת העירייה וללא תמיכת ראש העיר. אני חושב שבית"ר ירושלים תשיק כל מיני פרוייקטים עם העירייה".

"אנחנו מתכווננים לא במצב אידיאלי ולא מחפשים תירוצים. אני מאוד מקווה שתהיה לנו שנה מצויינת, אנחנו צריכים את העזרה של כל הקהל, של העירייה וספונסרים. אנחנו פותחים דף חדש בכל ההיבטים, אני מודה לכולם".

מנהל השיווק החדש של המועדון אבנר קופל אמר: "אלי וחיים לא רואים את בית"ר ככדורגל נטו אלא כמוסד קהילתי. זה עושה עניין רב, הכיוון התדמיתי שאנחנו רוצים בהנחיית הבעלים זה איך אנחנו מגיעים לכל משפחה וכל ילד. השקנו היום את יציע המשפחות.אנחנו לא צריכים להילחם עם הקהל שלנו, הלקוחות שלנו. נחשפתי לאנשים מדהימים. במקום מלחמה אנחנו הולכים לעשות שיתוף פעולה".

אלי כהן מאמן הקבוצה: "מודה לאלי טביב על האמון שנתן בי. להוביל מועדון כמו בית"ר זאת אחריות גדולה. ההכנות שלנו טיפה צלעו, הזמן לחוץ, אני יכול להבטיח לכולם שאנחנו עובדים ימים כלילות, משקיעים המון זמן כדי לבנות קבוצה טובה. עם קצת סבלנות תהיה לנו קבוצה טובה."

רביבו נשאל על ההתבטאות שלו בנוגע לשחקנים ערבים שעוררה סערה:"האמת שעורך הדין אמר לי לא להרחיב בעניין הזה. הכי משמעותי עבורנו זה לתרום לקהילה. יש הרבה אנשים שלא מבינים מה אמרתי ולכן לא אכנס לעניין הזה. אני התכוונתי "כרגע" ומי שלא מבין יש לו בעיה עם זה. אנחנו לא באים להתגרות בקהל".

לגבי דריו פרננדס אמר רביבו: "נעדכן אחרי שנדבר עם השחקן. יש לנו סגל שחקנים מצויין. נתקדם במשאים ומתנים בקרוב".

לגבי חיזוק אמר טביב: "חן וקובי קיבלו סכום יפה בעונה שעברה. העלנו את ההצעה בארבעים אחוז מהעונה שעברה. ישבנו עם שניהם, ניסנו ואני מקווה שיבינו שזה הבית שלהם. אם שחקן דורש פי 2 מעונה שעברה זה די משמעותי".

בעניין אחר, לאחר מסיבת העיתונאים נפגשו חיים רביבו ואלי טביב עם דריו פרננדס והודיעו לו על סיום דרכו במועדון.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה