ספונסר ראשון להפועל: מוקד אשראי



החברה תהיה הספונסרית הראשית ותזרים 400 אלף שקל לטובת חיזוק הקבוצה. הבעלים: "מקווים לעלות ליגה". איש יחסי הציבור של החברה בירושלים, חיים אלדר, תיווך בין הצדדים

בשורה מעודדת להפועל ירושלים: דודו סאסי חתם היום על הסכם חסות עם חברת 'מוקד אשראי'. 

החברה נמצאת בבעלות איש העסקים יובל בן יאיר שנכנס לאחרונה גם לשוק הירושלמי. לפני החתימה עם הפועל, בן יאיר קיבל הצעה לשמש כספונסר בבית"ר ירושלים.

בן יאיר אמר הערב ל"ירושלים נט" :" אני שמח שפתחתי סניף בירושלים, זאת עיר מדהימה ואני שמח שנפל בחלקי לסייע לאחת הקבוצות בעיר.חשוב שבירושלים תהיה עוד קבוצה חזקה ואחרי התייעצות עם המשפחה החלטתי לתמוך בהפועל. אני מקווה שהסיוע שלנו יעזור להפועל לחזק את הסגל על מנת לעלות ליגה. אני מאחל בהצלחה להפועל "מוקד אשראי" ירושלים".

החוזה נחתם לשנתיים והפועל תקבל 400 אלף ש"ח כל עונה. חיים אלדר שתיווך בין סאסי לבן יאיר אמר הערב: " דודו סאסי חבר אישי שלי ופנה אליי בבקשה לסיוע באיתור ספונסרים. כמובן שנענתי בחיוב ומיד תיאמתי פגישה בין השניים. בהצלחה להפועל "מוקד אשראי" ירושלים".

מהפועל נמסר: "אנחנו שמחים לשתף פעולה עם חברות גדולות ברמה ארצית. אנחנו חולקים מכנה משותף של ראיה לטווח ארוך והשקעה נכונה בפרוייקטים של המועדון".

בצד המקצועי, הפועל תחתים השבוע את אלון בוזורגי, הוגו אוגונה ואבירם זיאת. בקבוצה ערכו אתמול ועדת משמעת לאופיר עזו אך עדיין לא התקבלה החלטה האם הוא ימשיך במועדון.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה