"מישהו צריך לזוז בהפועל כדי שהמועדון יבריא"



הצוות המקצועי החדש החליט לוותר על אדם מזרחי ששמע על כך דרך "ירושלים נט". החלוץ כועס: "בושה וחרפה". בקבוצה מחכים שבוזורגי יפחית בדרישותיו. מו"מ עם זיאת

אדם מזרחי סיים את דרכו בהפועל ירושלים.

ביום שני הודיע אדם מזרחי לאנשי הפועל שהוא לא מגיע יותר לאימונים עד אשר יקבל הבהרות לגבי עתידו, אלא שההבהרות לא הגיעו משום שבהפועל חשבו שמזרחי כבר מבין שהוא לא בתוכניות.

בקבוצה מספרים: "עידן וחיים לא התרשמו ממנו. הם מאמינים שאפשר להחתים חלוץ טוב יותר במחיר זול. אם לא תהיה ברירה אולי נפנה אליו"

החלוץ עצמו לא ידע כלל על ההחלטה של המאמן ועוזרו וגילה זאת דרך "ירושלים נט". מזרחי אמר לנו בתגובה: "זה בסדר גמור מבחינתי. אחרי שהבנתי את מצב העניינים והנפשות הפועלות במועדון השנה, אז עדיף ששני הצדדים ייפרדו ויפה שעה אחת קודם. אני אהיה בסדר, לגבי הפועל אני לא כל כך בטוח. מישהו צריך לזוז משם בשביל שהמועדון הזה יבריא את עצמו ואני מאחל להם בהצלחה".

מזרחי הוסיף: "עוד הוכחה לכמה שהאנשים שם הם בושה וחרפה, אף אחד לא הודיע לי על ההחלטה".

בעניין אחר, הצוות המקצועי החליט לשחרר את השוער רן קדוש והפועל פתחה במשא ומתן עם שוער בית"ר, אבירם זיאת.

עידן טל ביקש מהיו"ר צחי בזיז להחתים את אלון בוזורגי, אלא שהשערים שהבקיע השחקן במשחקי האימון האחרונים כנראה גרמו לו להגיש הצעה כספית גבוהה. בהפועל טוענים שהוא לא יקבל את הסכום אותו הוא דורש אך ההצעה אליו תשודרג. עזו ויוסי סאסי לא נפגשו שנית ולכן הקשר לא מתאמן עם הקבוצה.

מצעד הנבחנים בקבוצה נמשך אך עד כה, טל לא מצא את השחקנים שיכולים לשדרג את הסגל. בהפועל נמצאת בבעיה כספית קשה ובמועדון אמרו: "אנחנו תלויים בהקצבות ואין לנו מושג לאן נושבת הרוח. יוסי לא משקיע, אין לנו ספונסרים. אם ישוחררו שחקנים אולי יתפנה מקום בתקציב".

הקבוצה ויתרה בשלב זה על מחנה אימונים ויכול להיות שבסוף החודש הבא תערוך הפועל מחנה אימונים בירושלים. במקביל, בוחנים בקבוצה את האפשרות להוציא את השחקנים לנופש קבוצתי. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה