הבדיחה הלא מוצלחת על עוז צבאג



אחד מאתרי הספורט פרסם ידיעה על התנהגות בלתי ספורטיבית ומבישה של עוז צבאג מבלי לבקש תגובה מקטמון. התוצאה: ידיעה שקרית ועוגמת נפש לשחקן ולקבוצה. קטמון: "הכתבה האירה את השחקן והמועדון באור מכוער". התביעה כבר בדרך

הפועל קטמון נחתה הבוקר בפולין, שם תערוך מחנה אימון בן תשעה ימים. 

על ההתארגנות במלון וההתרגשות של הצוות והשחקנים העיבה ידיעה מכוערת ולא נכונה שפורסמה באחד מאתרי הספורט אחר הצהריים על התנהלות בלתי ספורטיבית לכאורה של עוז צבאג.

אחד מחבריו הקרובים של השחקן, הריץ "בדיחה" מטופשת בקבוצת ווטס אפ על מעשה שעשה לכאורה צבאג. יש לציין שצבאג עצמו כלל לא ידע על הדבר ואם ידע, סביר להניח שהיה מונע מהפרשה לגדול. אלא שהדברים שנאמרו באותה שיחה פרטית בין חבריו של השחקן, הגיעו לכתב אתר ספורט שהחליט לפרסם את הידיעה.

האתר העלה את הידיעה מבלי לבדוק את אמינותה ובכך גרם עוגמת נפש גדולה לשחקן, למשפחתו ולקבוצה עצמה.

בקטמון זעמו על התנהלות האתר שאחרי דרישת הקבוצה הסיר את הכתבה באופן מיידי. דובר הקבוצה, איתן פרי, אמר הערב ל"ירושלים נט" : "נדהמנו לראות בעמוד הראשי של אותו אתר ידיעה המאשימה את אחד מהשחקנים בהתנהגות לא ספורטיבית. מיותר לציין שהאתר לא בדק או יצר קשר עם איש מאנשי הקבוצה טרם הפרסום כדי לבדוק האם בוצעו המעשים וכיצד הגיב המועדון, למרות שיכול היה לעשות זאת בקלות".

"הכתבה האירה באור מכוער את השחקן ואת המועדון וגרמה לנו נזק תדמיתי. אנחנו בודקים עם היועצים המשפטיים של המועדון כיצד להגיב".

הסיפור העסיק כאמור את הקבוצה אחר הצהריים ואחד מאנשי הקבוצה אמר: "אחד מהחברים של עוז החליט לעשות מתיחה פנימית בין החברים שלו וזה דלף החוצה. מישהו ישלם על זה והרבה". הכתב שאחראי על הידיעה התנצל והשעה עצמו מהאתר.

בחזרה לכדורגל, הקבוצה ערכה הערב אימון ראשון על אדמת פולין וכבר ביום חמישי תערוך משחק אימון ראשון.

 

צילום: גיא יצחקי, האתר הרישמי של הפועל קטמון ירושלים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה