טביב הורה להחזיר את פרננדס ארצה



הקשר ישוב הבוקר לארץ אחרי התקרית עם אלי כהן במחנה האימונים. טביב: "בית"ר לא תחזיק בשורותיה שחקן שלא יישר קו עם דרישות המאמן". שחקנים: "הוא עובר תקופה לא קלה"

דריו פרננדס ייפרד הבוקר מחבריו לקבוצה וישוב ארצה, בעקבות החלטתו של הבעלים אלי טביב.

הבעלים שעודכן בפרטים, הורה למנחם נידם להעלות את פרננדס על הטיסה הראשונה ארצה. יש לציין שעוד לפני החלטת טביב, הקשר ביקש מנידם לעזוב את המחנה ולמצוא לו כרטיס טיסה ארצה.

בבית"ר רואים את התנהגותו של פרננדס בחומרה ושוקלים את המשך דרכו במועדון. הקשר רצה להתנצל בפניו של המאמן שסירב לשמוע את דבריו. חבריו הקרובים של השחקן מספרים כי לאחרונה הוא עובר תקופה לא קלה בחייו האישיים, מה שגורם לו להיות עצבני ומתוסכל.

שחקנים סיפרו אתמול: "דריו הגזים הפעם, הוא עשה מעשה שלא ייעשה. כולנו יודעים שהוא לא התכוון לדברים שאמר והוא עשוי לשלם על זה, אבל הוא בחור טוב בסך הכל והוא חשוב לקבוצה מבחינה מקצועית."

הבעלים פירסם אמש הודעה בה כתב: "החלטתי להחזיר את דריו פרננדס לארץ ממחנה האימון בגרמניה בעקבות התנהגותו למאמן הקבוצה אלי כהן. בית"ר ירושלים לא תחזיק בשורותיה שום שחקן ולא משנה מי הוא, אם הוא לא יישר קו עם דרישות המאמן אלי כהן ויעמוד בנהלים ובכללים של הצוות המקצועי ומועדון הכדורגל בית"ר ירושלים".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה