מאמן חדש להפועל: בראד גרינברג



הקבוצה מהבירה החתימה לשלוש שנים את מי שלקח אליפות עם מכבי חיפה . גרינברג: "שמח על ההזדמנות"

בראד גרינברג (59), מאמנה של מכבי חיפה בעונה החולפת, חתם בהפועל "מגדל" ירושלים לשלוש השנים הקרובות. גרינברג, שהוביל את הירוקים לאליפות היסטורית בחודש יוני האחרון, יחל מיד במלאכת הרכבת הקבוצה במקביל לעבודתו עם נבחרת ארה"ב במכביה המתקיימת בארץ.
גרינברג, יהודי-אמריקאי, שימש כעוזר מאמן בניקס ובקליפרס בשנות ה-80, ובשנת 1996 היה זה שבחר את אלן אייברסון בדראפט ה-NBA כששימש כג'נרל מנג'ר של פילדלפיה 76. את השנים האחרונות בילה גרינברג כעוזר מאמן (USC ו-וירג'יניה טק) ומאמן ראשי (רדפורד) בליגת המכללות האמריקאית, ובעונה שעברה, כאמור, הוביל את חיפה להישג השיא שלה בכדורסל הישראלי.


אורי אלון כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "אנחנו גאים למנות את בראד גרינברג כמאמן הפועל ירושלים לשלוש עונות הבאות. לבראד יש רזומה מוכח בקבוצות NBA כמו הניו יורק ניקס ופילדלפיה 76, פורטלנד ועוד. אני מאמין שהווינריות שלו תסחף אותנו לשנים מרגשות. הפועל עולה".
 

בראד גרינברג: "אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי לאמן באחד המועדונים הגדולים בכדורסל הישראלי. תמיד הערכתי את הפועל ואת הקהל שלה, ואני שמח שהעונה אעמוד על הקווים במלחה. המטרה שלי בכל מקום אליו אני מגיע היא לבנות קבוצה מנצחת, וכך גם הפעם. אעשה הכל על מנת שהאוהדים שלנו ישמחו וייהנו מכדורסל טוב בעונות הקרובות".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה