טל יבחן את השוערים קדוש ומסיקה



הפועל תערוך משחק אימון מול יבנה, המאמן יבחן את רן קדוש וגל מסיקה עליו המליץ לופא קדוש. ברוך דגו נבחן בקבוצה. יוסי סאסי ייפגש עם אופיר עזו

עידן טל ממשיך לחפש שוער שיירש את מקומו של רפי כהן בין הקורות ועד עכשיו, הוא עדיין מתלבט האם להביא לקבוצה שוער צעיר עם פוטנציאל גבוה או שוער מנוסה שעלותו מן הסתם, תהיה גבוהה יותר.

הערב תערוך הקבוצה משחק אימון מול מכבי יבנה במהלכה יבחן המאמן את רן קדוש שהחל להתאמן אתמול עם הקבוצה, ואת גל מסיקה, שוער עליו המליץ לופא קדוש שנמצא ביחסים טובים עם אנשי הקבוצה.

טל שוחח בתחילת השבוע עם ברוך דגו וביקש ממנו להופיע לאימונים, בשלב זה להתרשמות בלבד. דגו התלבט אך בסופו של דבר הופיע אתמול לאימון הקבוצה ויבחן גם הערב ביבנה.

במועדון יודעים שדגו אינו במיטבו בעונות האחרונות ואמרו: "עצם העובדה שהוא החליט להגיע למבחנים מראה שערכו ירד  מאוד. הוא עדיין שחקן טוב אבל אם ירצה לשחק בהפועל, הוא ייאלץ להוכיח את עצמו באימונים ולהתפשר על השכר".

במשחק הערב ייבחנו גם שחקנים אלבנים וניגרים אך בקבוצה טוענים שהסיכוי שיוחתם העונה זר נמוך מאוד, בעיקר בגלל ההוצאות הצפויות, דוגמת דירה, רכב, דמי כיס ושכר. טל התעניין השבוע בשירותיו של לירון לינדר, אך השחקן שמתגורר בצפון הודיע שלא יוכל לעמוד במרחק ומועמדותו ירדה.

בימים הקרובים צפויה להתקיים שיחה מכרעת בין אופיר עזו ליוסי סאסי. בנו של סאסי שוחח גם אתמול באימון עם הקשר וביקש לתאם פגישה בין השניים. עזו לא מתכוון לרדת מדרישתו לקבל את מלוא כספו מיידית, בעוד שהפועל תבקש את התחשבותו ואת הסכמתו לחלק את החוב לתשלומים.

במועדון קיוו לארגן בזריזות מחנה אימונים בקפריסין או בולגריה, אך אחרי בירורים הוחלט לוותר על הרעיון ולערוך מחנה אימונים בארץ. במועדון הבינו שעל מנת לקיים מחנה בחו"ל, יהיה עליהם לבקש השתתפות מהשחקנים ולכן העדיפו לוותר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה