שחקני בית"ר איימו להחרים משחק אימון



לשחקנים נמאס מהסחבת: "שישלמו לנו משכורות, אף אחד פה לא מוכן לעבוד יותר בחינם". טביב שוחח עם הרוש, השחקנים יגיעו למשחק

שחקני בית"ר ירושלים התכנסו הערב והחליטו שלא יתייצבו למשחק עד אשר יבינו מתי טביב מתכוון לשלם את שכרם.

שחקני בית"ר לא קיבלו משכורות כבר שלושה חודשים, וכרגע, טביב מתעכב עם העברת הזכויות, מה שמונע ממנו גם לשלם את החובות לשחקנים.

שחקן בקבוצה אמר הערב: "נכון שהחובות הם לא מתקופת טביב אבל זה כבר לא תירוץ. הגיע הזמן שישלמו לנו משכורות. אף אחד פה לא מוכן לעבוד יותר בחינם. יש לנו משפחות והתחייבויות".

מבית"ר ירושלים נמסר הערב: "הבעלים של בית"ר, אלי טביב, מודע לאחריות הכלכלית המוטלת על כתפיו מן הרגע שבו קיבל את זכויות הניהול על המועדון. כמו כן הוא אימו מתנער משתלום המשכורות לשחקנים ולאנשי המנהלה. עם זאת, ההתנהלות הכלכלית של אלי טביב בבית"ר תלויה בהעברת שטרי המניות לזכותו. הבעלים כבר חתם על המסמך המעביר את המניות לזכותו והוא ממתין לחתימת עמותת האוהדים ופרקליטיו של הבעלים הקודם ארקדי גאידמק. מדובר בפרוצדורה שיכולה להמשך כמה ימים ואינה תלויה ישירות בטביב. טביב עצמו כבר לקח אחריות והתחייבות כלכלית עבור חלק מהפעולות השוטפות במועדון, לרבות מחנה האימונים בגרמניה אליו תצא הקבוצה בעוד מספר ימים". 

אלי טביב שוחח עם אריאל הרוש בשעת לילה מאוחרת והבטיח לו כי בימים הקרובים יטופלו המשכורות וכבר במחנה האימונים יקבלו השחקנים כולם דמי כיס. הרוש שייצג את השחקנים, התרצה והשחקנים יופיעו הערב למשחק האימון כמתוכנן.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה