רביבו: שיניחו לשקט לשרור בבית"ר



נציג הבעלים ששוהה בימים האחרונים בספרד הגיב לטענות של פרקליטות המדינה. טביב ינסה לסכם עם שחקנים לפני היציאה למחנה האימון

נציג הבעלים של בית"ר ירושלים, חיים רביבו, עודכן אמש במכתב ששלחה פרקליטות המדינה למשרדי ההתאחדות לכדורגל והחליט לתת את גירסתו לדברים.
 

"צר לי שהדברים שאמרתי קיבלו פרשנות אחרת מכוונתי. מעולם לא אמרתי שאני נגד הבאת שחקן מרקע כזה או אחר. אני עומד מאוחרי הדברים שאמרתי והתכוונתי אליהם. הבאת השחקנים הצ'צ'נים למועדון לא הייתה על בסיס מקצועי הייתה בפירוש פרובוקציה שכוונה כלפי הקהל של בית"ר.
 
"כל מה שהמועדון צריך כדי לנהל אותו הוא שקט וחיבור מחודש עם קהל האוהדים שלו. אני מתנצל אם יש מי שנפגע ולא הבין את דבריי. אני מציע למשרד המסחר, התעשייה והכלכלה להתמקד בבעיות אחרות במדינה שהן תחת אחריות המשרד ובוודאי חשובות וקריטיות יותר. שידאגו לייצר מקומות עבודה, במדינה בה יש אלפי עמותות שמאכילות קרוב למיליון אנשים רעבים ולהניל לשקט לשרור בבית"ר".
 
מחר צפוי אלי טביב להעביר הילוך בכל הנוגע לחוזים של שחקנים ולנסות לסגור עם רובם לפני היציאה למחנה האימונים. מתן בראשי צפוי לקבל הצעה משודרגת, אבירם ברוכיאן גם כן. בבית"ר רוצים שמגרלשוילי ישאר וטביב צפוי להציע לו חוזה גבוה יותר.
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה