שחר שמש לא ישחק בהפועל, סמיה צפוי להישאר



השוער לא הגיע להסכמות כספיות עם הפועל. טל ובן דוד צירפו לאימוני הסגל שחקנים צעירים. במועדון מאמינים שאיציק כהן יעזוב, מעוז סמיה צפוי להישאר. ביום ראשון: ניסוי כלים ראשון מול עכו

לאט ובזהירות הפועל ירושלים מנסה לבנות קבוצה חדשה. האדומים פתחו את האימונים ביום ראשון עם חוסר ודאות גדול, בעיקר בשל הקושי הכלכלי.

במועדון ממתינים להחלטות הטוטו וכרגע, לא יכולים להחתים שחקנים בכירים. בקבוצה ממתינים להתפתחויות בעניין אלירן אוחנה, אפי מלכה ואופיר עזו, שעזיבתם תפנה סכום משמעותי בתקציב.

אפי מלכה שוחח עם צחי בזיז והבהיר לו שהוא לא מעוניין לשחק העונה בהפועל. החלטה סופית עדיין לא התקבלה אך נראה שהפועל לא תעמוד בדרכו. מלכה נכח באימון הפתיחה אך לא הופיע לאחר מכן.

אופיר עזו צפוי להיפגש בסוף השבוע הקרוב עם צחי בזיז ובקבוצה מעריכים כי תהיה זאת פגישה מכרעת לגבי המשך דרכו של עזו בקבוצה.

אלירן אוחנה הגיש ביום ראשון דרישה להתאחדות להשתחרר מהפועל ירושלים שמנגד הגישה את טענותיה נגד השחקן. בתחילת השבוע ההתאחדות צפויה לפסוק בנושא. 

הפועל הייתה אמורה לצרף לשורותיה את שחר שמש, אך דרישות השוער היו גבוהות מידי למועדון שנמצא בימים אלו בקשיים כלכליים. נכון לעכשיו יבחן עידן טל שוערים צעירים כאופציה זולה יותר.

עידן טל וחיים בן דוד שערכו השבוע אימונים לנבחנים החליטו לצרף לסגל הקבוצה מספר שחקנים שימשיכו להיבחן: ניר דרור, מגן שמאלי ממחלקת הנוער של מכבי ששיחק בעונה שעברה בבית"ר כפר סבא, רותם בוסקילה ששיחק בנוער בעונת העלייה ומשחק בעמדת המגן הימני, הקשר השמאלי ניסים אליהו, הקשרים ירין הלל ודוד בקל, והשוערים עומרי אלון ואבירם זיאת.

בנוסף אליהם צורפו שני שחקנים מקבוצת הנוער, גיא אסרף ואדיר אלקסלסי. היום התאמן עם הקבוצה חלוץ זר שהוצע לעידן טל.

במועדון מאמינים כי בימים הקרובים יוכרע עתידו של איציק כהן שמתעקש לעזוב. אגב, אלי טביב הציע ליוסי סאסי שחקנים שלא מקבלים דקות משחק בבית"ר תמורת כהן, סאסי כמובן סירב.

מעוז סמיה צפוי להישאר ולקבל שדרוג בשכרו. ביום ראשון תערוך הקבוצה משחק אימון ראשון, מול הפועל עכו מליגת העל.

בימים אלה נבחנת האפשרות להוציא את הקבוצה למחנה אימונים בקפריסין או בבולגריה, לאור העובדה שהעלויות כמעט זהות למחנה אימונים בארץ.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה