סיידוף מעדיף את בית"ר, בזיז נפגש עם שמש



אוהד סיידוף הודיע שהוא רוצה להישאר בבית"ר והפועל פנתה לשחר שמש. אופיר עזו דורש את תשלום החוב מיידית ובהפועל אומרים: "הוא עושה הכל כדי לעזוב"

צחי בזיז מנסה בימים האחרונים להעמיד את הפועל ירושלים על הרגליים מהר ככל הניתן ואם אפשר, גם עד תחילת האימונים ביום ראשון הקרוב.

היו"ר נפגש אתמול עם השוער שחר שמש במטרה להחתים אותו על חוזה לעונה אחת. שמש הביע את רצונו לחזור להפועל ירושלים ונראה שבסופו של דבר יחתום. בהפועל אומרים שהפערים אינם גדולים.

אגב, השיחות עם שמש החליטו אחרי שאוהד סיידוף הודיע שהוא מעוניין להישאר בהפועל. ברוך דגו לא יגיע להפועל שלא מסוגלת לעמוד בדרישות השכר הגבוהות שלו.

בזיז נפגש אמש גם עם אופיר עזו אך נכון לעכשיו נראה שהקשר בדרך החוצה. הפועל ניסתה לפייס את עזו ואף הציעה לו את סרט הקפטן אך השחקן מתעקש לקבל מיידית את כל הכספים שהפועל חייבת לו .

האדומים שנמצאים בחוסר וודאות בכל הנוגע להקצבות ההתאחדות, לא מסוגלים לעמוד בדרישות של הקשר ואם הוא לא יתפשר, הוא יהיה רשאי לעזוב.

הקבוצה שממתינה להתפתחויות היא הפועל קטמון. גורם בהפועל אמר היום:"אופיר עושה הכל כדי לעזוב. הוא יודע שהוא לא יכול לקבל בבת אחת את כל הכסף אבל הוא מתעקש. בסופו של דבר הוא יגלה שהפועל לא תילחם עליו. אם קטמון היא המטרה שלו, שילך".

מנגד, חבריו של עזו אמרו: "אף עובד בשום משרה לא היה מוכן להמשיך לעבוד אם היו חייבים לו סכומים כאלה אז למה מתפלאים על אופיר? הוא צודק והפועל צריכה לעמוד בהתחייבויות שלה. מה יקרה אם גם העונה לא יהיה כסף למועדון? לאופיר יש משפחה לפרנס".

עוד שחקן שעשוי לעזוב הוא מעוז סמיה שמחוזר בליגת העל. עד סוף השבוע צפוי הבלם להחזיר תשובה סופית לסמיה. השחקן קיבל השבוע עשרות טלפונים מאוהדים וגם מהבעלים יוסי סאסי שביקש ממנו להישאר במועדון.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה