האפוטרופוס הכללי מכר את השליטה בקבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים לקבוצת אלון תמורת 15 מיליון ש"ח



עכשיו זה רשמי: קבוצת אלון קיבלה לידיה את השליטה בקבוצה. השותפים הנוספים: ארן טלם, אייל חומסקי, אמרה סטודמאייר ודיוויד קליינהנדלר. האפוטרופוס האן: "ההשקעה החדשה תאפשר את המשך מימוש רצונו של מר אגייאר"

האפוטרופוס הכללי במשרד המשפטים, כמנהל רכושו של מר גומא אגייאר, הגיע לסיכום על מכירת זכויותיו של מר גומא אגייאר בקבוצת הפועל ירושלים תמורת 15 מיליון ש"ח לקבוצת אנשי עסקים בראשות מר אורי אלון.  

להסכם המכירה קדם הליך פומבי, בו הזמין האפוטרופוס הכללי הצעות לרכישת השליטה בקבוצה. בתום ההליך התברר כי המציעה היחידה היא קבוצת אלון. הקבוצה המציעה כוללת, מלבד מר אלון, את מר אייל חומסקי, סוכן השחקנים האמריקאי, מר ארן טלם, כוכב ה-NBA אמרה סטודמאייר, אייל חומסקי ומר דיוויד קליינהנדלר. המציעים התחייבו להשקיע בקבוצה  סכום שלא יפחת מ- 15 מיליון ש"ח בפריסה על פני שלוש עונות הכדורסל הבאות. ככל שהמציעים ימכרו את זכויותיהם בקבוצה, מר אגייאר יהיה זכאי לחלק מן התמורה  כהחזר על הלוואה שנתן לקבוצת הפועל ירושלים. 

בכך, דואג האפוטרופוס הכללי לייצג את עניינו של מר אגייאר, באשר הוא מזכה את מר אגייאר בחלק מן ההשבחה הכלכלית העתידית של הקבוצה ובד בבד מאפשר מבחינה ציבורית את המשך פעילותה של הפועל ירושלים כקבוצת כדורסל מובילה בליגה הישראלית ובליגה האירופית.

הסכם המכירה כפוף לקבלת אישור בית המשפט המחוזי בירושלים ולמימושה של זכות סירוב העומדת לטובת עמותת הפועל ירושלים. 

האפוטרופוס הכללי במשרד המשפטים, פרופ' דוד האן: "כמי שאמון על ענייניו של מר גומא אגייאר בישראל, אני מברך על השלמת העסקה בה נמכרות זכויות הניהול והשליטה בקבוצת הפועל ירושלים לקבוצת המשקיעים בראשות מר אלון. רצונו של מר אגייאר היה לראות את קבוצת הפועל ירושלים כקבוצה מובילה, בעלת יציבות כלכלית, המעורה בחיים הציבוריים של העיר ירושלים ומייצגת אותה באופן ספורטיבי מכובד. ההשקעה החדשה תאפשר את המשך מימוש רצונו של מר אגייאר".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה