עידן טל סיכם רשמית, אוחנה עזב לקטמון



לקשר נמאס לחכות ויופיע הערב לאימון הפתיחה של קטמון. טל סיכם ויחתום הערב או מחר בבוקר. אפי מלכה עזב לבני לוד

עידן טל יאמן את הפועל ירושלים העונה, אחרי שסיכם היום סופית את כל תנאיו במועדון. הקפטן פרש בתום העונה האחרונה ממשחק פעיל אחרי שהבין שבהפועל מעוניינים להתיר את החוזה עימו.

טל יכל לקבל פיצויים מהפועל אך העדיף להמתין ולקבל תפקיד במועדון. עבור טל תהיה זאת התנסות ראשונה כמאמן. חיים בן דוד צפוי להיות עוזרו. המאמן החדש יחתום על החוזה הערב או מחר בבוקר.

במקביל, הצרות בהפועל נמשכות. אלירן אוחנה ואפי מלכה התייאשו מההמתנה להפועל ועזבו. אלירן אוחנה סיכם בהפועל קטמון והערב יופיע באימון הפתיחה. אפי מלכה החליט לעזוב גם כן וחתם בבני לוד.

יוסי ביטון קיבל בשבועיים האחרונים הצעות ממספר קבוצות אך צחי בזיז הטיל וטו והבלם שחתום על חוזה ישאר במועדון. ביטון קיבל הצעות כספיות גבוהות מהפועל אשקלון ובני לוד.

לטל צפויה מלאכה לא פשוטה. הפועל תיאלץ להסתדר עם תקציב מינמום והמאמן יצטרך להסתפק בשחקנים הקיימים. בקבוצה לא מתכננים להפתיע עם רכש נוצץ ומקווים שהמחוייבות של שחקני הבית הצעירים תספיק העונה.

נכון לעכשיו המו"מ עם אוהד סיידוף נעצר אך צפוי להתחדש לבקשתו של טל. איציק כהן צפוי להימכר, וטביב שמחזר אחרי החלוץ כבר הבהיר שיעשה הכל כדי לצרפו.

הערב: קטמון מתחילה בהכנות לעונה הראשונה בלאומית

בזמן שהפועל עוד תקועה, קטמון תחל כבר הערב בהכנות לעונתה הראשונה בלאומית ב-18:30 במבט. לאימון צפויים להגיע מאות מאוהדי הקבוצה שיכירו לראשונה את שחקני הרכש. 

לאימון צפויים להגיע גם שני שחקנים שיבחנו בימים הקרובים במועדון: מסאיי דגו, ודור אלברמן. מחר יצטרף לאימונים גם מגן שמאלי, סמי אלקיים. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה