אוהד סיידוף צפוי לחתום בהפועל ירושלים



השוער כבר נפגש עם צחי בזיז. איציק כהן רוצה לעזוב. אופיר עמרם ימשיך, בזיז ינסה להשאיר את אופיר עזו

אחרי עזיבתו של עופר טלקר, ועוד לפני מינוי מאמן חדש, צחי בזיז מנסה לקדם את ההכנות לקראת העונה הבאה וכבר השבוע נפגש עם שוערה של בית"ר ירושלים, אוהד סיידוף.

סיידוף קיווה לקבל את אפודת השוער הראשון בבית"ר, אך הרוש ממשיך והשוער הבין שהוא ימשיך לחכות על הספסל. בימים האחרונים קיבל בזיז המלצות חמות על סיידוף ונפגש איתו.

נכון לעכשיו ישנם פערים בין השוער להפועל אך במועדון אומרים שמדובר בפערים שניתנים לגישור וככל הנראה הוא יהיה השוער הראשון של האדומים.

אופיר עמרם עדיין לא סגר, אך הוא בראש הרשימה וימשיך בקבוצה. במועדון הבינו שאיציק כהן מעוניין להתקדם וסוכנו אבי נמני כבר בוחן עבורו מספר הצעות.

יוסי סאסי צפוי להיפגש היום עם לופא קדוש. הבעלים רוצה מאוד את קדוש בחזרה במועדון אך בזיז מתעקש למנות את עידן טל לתפקיד. גם אלי מחפוד וארז בנודיס היו מועמדים לתפקיד. חיים בן דוד ממתין להחלטה לגבי זהות המאמן והוא צפוי לשמש כעוזר.

במועדון יעשו מאמצים להשאיר בקבוצה את אופיר עזו. הקשר שוהה בחו"ל וכשיחזור הוא צפוי להיפגש עם צחי בזיז שישמע ממנו על כוונותיו. אומנם האופציה על עזו מומשה אך בקבוצה הוחלט לא להשאיר אף שחקן בניגוד לרצונו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה