וורמברנד עזב, עופר טלקר התבקש לקצץ



שבוע בלבד אחרי שקיבל את זכויות הניהול של הפועל, החליטו וורמברנד וסאסי לסיים את ההתקשרות בינהם. צחי בזיז יהיה הסמכות העליונה. טלקר יפגש הערב עם בזיז

יוסי סאסי וחיים וורמנברנד החליטו על הפרדת כוחות וביטלו את ההסכם בינהם, שבוע בלבד אחרי שוורמברנד לקח על עצמו את זכויות הניהול של הקבוצה.
 

סאסי לא הסכים בשום אופן לכבד את החוזה שחתם וורמברנד מול עופר טלקר ולכן החליטו השניים לסיים את ההתקשרות.
 
וורמברנד אמר הבוקר ל"ירושלים נט" : "בעקבות חילוקי דעות והעובדה שלא יכולתי לעבוד בצורה חופשית העדפתי לסיים את ההתקשרות באווירה טובה".
 
צחי בזיז שמונה בשבוע שעבר לתפקיד היו"ר, יהיה הסמכות העליונה וינהל את הפועל. הערב יפגש בזיז עם עופר טלקר שכבר הבין שיהיה עליו לקצץ משמעותית בחוזה שלו על מנת שיוכל לאמן את הקבוצה.
 
עופר טלקר אמר לנו הבוקר:" הפועל חשובה לי, נראה איך אפשר להגיע לעמק השווה".
 
לעומת זאת, מקורביו של טלקר מספרים כי המאמן לא אהב את הרעיון שיצטרך לקצץ בשכרו שבוע בלבד אחרי שחתם על החוזה: "זה דבר שעוד לא נשמע בכדורגל שלנו. עופר יכול להודיע שהוא לא מקצץ שקל, יש לו חוזה ואם הוא לא יגיע איתם לסיכום שיהיה לרוחו, הפועל תצטרך לשלם לו את הכל".
 
לגבי עוזר המאמן, בהפועל אומרים חד וחלק שאלון אברמוביץ' לא ימונה לתפקיד. עידן טל ממתין לפגישה בין בזיז לטלקר והוא זה שצפוי לקבל את תפקיד העוזר. אם טלקר לא יהיה מוכן לוותר, טל אף עשוי להתמנות לתפקיד המאמן.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה